2. prosince 2015

VSCO cam - edit instagram photos

Přišli mi asi 2 nebo 3 dotazy, jak upravuji své fotky na instagramu (denisa.koranova). Proto jsem se rozhodla, že Vám ukáži, jak na to. Používám jen jednu aplikaci. Jmenuje se VSCO cam. Tuším, že je zadarmo, jak na Android, tak na IOS.
Mám ráda, když jsou fotky světlejší, spíše bílé. Proto nejvíce využívám filtr "F2" ... V případě, když se mi filtr na konkrétní fotce nelíbí, tak využiji "nástroje", ve kterých fotku zesvětlím, přidám kontrast a tak. V nástrojích můžete fotku i oříznout, ztlumit stíny nebo naopak je zvýraznit, zaostřit ...
Není to nic těžkého, stačí, když si s fotkou trošku pohrajete a je to ! :)
Přikládám "screen" mého instagramu, můžete mě sledovat.
Jaké aplikace na úpravu fotek používáte Vy ?

Předtím
Potom
Zde vidíte nástroje, kde mohu fotku zesvětlit, přidat kontrast, otočit, oříznout, zaostřit, ubrat stíny ....

Jednoduché, co ? Tuhle aplikaci mám nejraději. Když si aplikaci stáhnete, budete tam mít jen základní filtry, když najedete na "nákupní košík", pár filtrů se dá stáhnout zadarmo, zbytek už je za peníze, ale myslím, že když si postahujete filtry, které jsou zadarmo, že to na úpravu fotek úplně stačí :).

#HaveANiceDay

Žádné komentáře:

Okomentovat