10. prosince 2015

Wrapping gifts


Jak jste již mohli vidět na snapchatu (denisakoranova), tak jsem si konečně udělala čas na to, abych zabalila dárky na Vánoce, zabalila jsem zatím jen půlku, druhou dobalím zítra .... No a k Vánocům prostě patří i vánoční písničky. Takže o kousek níž Vám nějaké vypíšu ... Jaké jsou Vaše nejoblíbenější vánoční písničky :) ?!

 ... někdo balení dárků nesnáší a někdo to miluje, já to mám fakt ráda. Mám ráda, když někomu něco koupím a vím, že dotyčnému udělám s dárkem -  překvapením radost a proto mám ráda i balení dárků, které k tomu překvapení prostě patří !!! Vždycky, když mám pro přítele dárek nebo překvapení, hned mu musím napsat "něco pro tebe mám" ... "něco jsem ti koupila" ...
A Páťa mi vždy řekne "jooo a co to je" ? a já mu odepíšu "nech se překvapit" ... to je vždycky strašná sranda ...

Přítel po mě chce, abych mu zabalila pro rodiče dárky a tak se ho tak ptám "pro sebe si je mám také zabalit ? kdo ti to balil loni ?" a odpověď zněla "no, taky to pak dopadlo" .. jakože se mu nelíbili, jak byli zabalené :DDD ...

K těm všem dárkům, co jsem již zabalila přijdou ještě dárky od mamky pro taťku a od taťky pro mamku. Každý rok si dělám srandu, že za to budu vybírat peníze, že si vždy doma otevřu "balící službu" :DDD ...
A jak jste na tom Vy ? Máte zabaleno nebo balíte až den před ?

Každý rok mi zůstane strašně hodně balícího papíru, ale každý rok si musím koupit nový. Prostě chci, aby dárky měli jiný balící papír, než loni. Jsem asi vážně úchyl, co ?


Ariana Grande - Last Christmas
Larry Stylinson - Mistletoe
Ariana Grande - Santa tell me 
Taylor Swift - Last Christmas
Maria Carey - All i want for Christmas is you
Melanie Thorton - Wonderful dream
Pink Martini - A Snowglobe Christmas 
Frank Sinatra - Let it snow

Je jich strašně moc ! Tyhle jsem si postahovala já, tak se možná také někomu budou líbit :)

#ChristmasIsComming

Žádné komentáře:

Okomentovat