24. ledna 2016

Baby it's cold outside ...

Tak Vás vítám u dalšího Fashion postu :).
Konečně jsem na tyto články našla parťáka, lépe řečeno parťačku. Shodou okolností je to moje kamarádka, která moc hezky fotí !
Včera jsme se vydaly v takové zimě zkusit něco málo nafotit. Teplota byla okolo mínus 4 stupňů, nám ale přišlo, že je tak mínus 20. Na to, že byla taková zima si myslím, že jsme nafotily pár hezkých fotek :) ... Příště u toho focení strávíme více času a fotek bude víc a budou i detailnější, takže se máte na co těšit ! 

Focení jsme si užily, však učení počká ne ? Tomu se říká prokrastinace level 1210546 ....

Jinak... už jste se ZAPOJILI DO SOUTĚŽE ??? NE ??? Tak to koukejte napravit, soutěží se o super ceny. O co se soutěží a jaká jsou pravidla najdete zde.
A teď k tomu outfitu.
I přesto, že byla zima, tak jsem si vzala novou sukni ... no holky, přece to znáte, když si koupíte nějaký nový kousek, ihned si ho musíte vzít na sebe ... nejraději bych v těch nových kouscích odcházela hned z krámu :) ...








Klobouk C&A
Náhrdelník Orsay
Bunda New yorker
Svetr New Yorker
Sukně Terranova
Kabelka Mohito
Silonky H&M
Boty H&M
Rtěnka Maybelline

Bylo to první focení OOTD, když jsme tak projížděly ty fotky, řekly jsme si, co příště musíme vylepšit a co změnit, takže už se těším na příští focení OOTD.
Jestli máte zájem můžete se mrknout na Kačí instagram, kde ji můžete i kontaktovat, je tam jako KAOH35 ...

#HaveANiceDay

3 komentáře:

  1. Outfitové články mě baví, takže palec nahoru, mimochodem krásný klobouk a rtenka, vlastně cely outfit :) http://nikolaslife1.blogspot.com/2016/01/nazor-na-knizku-maly-princ.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit. Veľmi sa mi páči aj sneh zakomponovaný do fotiek ♡

    ♡ Two days in Budapest with my Love♡

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit a moc pěkné fotky :)))) Hlavně ta předposlední mě zaujala!! :)

    OdpovědětVymazat