31. ledna 2016

Beauty ....

AHOOOOJ ...
Konečně po 30 dnech učení mám zimní semestr hotový !
Bože, to je taková paráda vzbudit se a dělat cokoli jiného, než vytáhnout učení a sedět u toho celý den. TŘIKRÁT HURÁÁÁ !!!

Moc se omlouvám, že nebyli skoro žádné nové články, ale vážně jsem na to neměla čas, semestr jsem chtěla v co nejkratší době zvládnout, aby mi zbylo ještě pár dnů volna, než mi začne letní semestr :) ...
Dnešní článek bude zaměřený na beauty. 
Během měsíce ledna se mi nahromadilo pár produktů z kosmetiky, o kterých bych Vám něco málo napsala :).
Tak se na to rovnou vrhneme. 

Začala bych krémem na obličej od zn. MIXA.
Nedávno jsem se zmiňovala, že se mi strašně mastí pleť, že se musím třikrát denně přepudrovávat, abych nevypadala, jak nějaký mastňák :D. Dozvěděla jsem se, že mám strašně suchou pleť a že bych ji měla hydratovat. Zašla jsem do drogérie, kde jsem vybírala asi 20 minut, jaký krém si koupím. Zvolila jsem Mixu. Mixa je dobrá značka, vyhovuje mi, že když určitý produkt otočíte, máte tam takový "testík", kde jsou 3 otázky a jestli odpovíte na 2 otázky ano, produkt je jak pro Vás dělaný :).
Po měsíci používání musím zaklepat, ale pleť mám úplně skvělou ! Nemastí se a nemusím se třikrát přepudrovávat.
U mě Mixa za 1.


Druhým produktem je krém od zn. AVON. Jedná se o tónovací a hydratační krém.
Tento krém používám jako podkladovou bázi pod make-up a nebo jen tak, když se zrovna ten den nemaluji a jsem jen doma :).
Krém má SPF 20, takže je skvělý v létě, když jste třeba někde u moře.
Krémík má v sobě takové "hnědé tečky", díky kterým získá pleť krásnější barvu a má i příjemnou vůni.  Za mě opět ano!


Když už jsme u té péče o pleť, zmínila bych masku na obličej od zn. YVES ROCHER. Tato maska je taktéž na vlasy. Na vlasy jsem ji využila jednou, protože když jsem masku nanesla na vlasy, nechala chvilku působit, tak poté nešla vůbec vypláchnout a vlasy byli strašně zacuchané. 
Na obličej ji používám, když si vzpomenu. Pleť je poté krásně hebká a neleskne se. 
Maska obsahuje bio arganový olej, růžovou vodu a výtažek z kukuřice. 
Strašně hezky voní. Maska by se měla používat 1-2x týdně, ale jak říkám, masku si udělám podle toho, jak si vzpomenu. Takže nedokážu říct, jestli má vážně takové účinky, že pleť vyčistí. Možná ano, když se bude používat pravidelně.


Dalším produktem je olejíček na konečky vlasů od PANTENE PRO-V. Tento olejíček používám docela dlouho a že bych viděla nějaké změny se říct nedá. 
Já prostě olejíčkům na suché a roztřepené konečky nevěřím, protože na suché a roztřepené konečky nepomůže nic jiného, než nůžky a vlasy si ostříhat :)


I přesto, že nevěřím tomu, že olejíčky na zničené konce vlasů fungují a zacelí je, tak jsem si nedávno koupila nový olejíček na vlasy od L'OREAL PARIS.
Jde o dvoufázovou kůru. Olejíčky se musí nanášet na mokré vlasy, v případě, že dáte olejíček na suché vlasy, tak budete vypadat, jak ten největší mastňák široko daleko :D ...
Vlasy jsem si nedávno nechávala stříhat a uvidíme, jestli se mi konečky budou třepit a ničit i během používání tohoto olejíčku. Vlasy si nežehlím ani nefénuji, barvím minimálně, takže se mi vlasy nemohou ničit těmito vlivy. Ano po zimě jsou vlasy zničené, i když s nimi neděláme vůbec nic, mráz na ně má špatný vliv, ale řekla bych, že už je po zimě, že žádné mrazy nebudou, tak uvidíme, jestli to funguje :DDD...


Předposledním produktem je micerální voda od zn. GARNIER. 
Tuto micerálku jsem už jednou měla a myslím, že odvede takovou práci, jakou má. I když teď používám i tu od Mixy, kterou mám v Litvínově a s tou jsem spokojená více, než s touto. Od té Mixy na odličovací tampónek naliji daleko méně vodičky, než u té od Garnier. Zase ta od Mixy, po odlíčení obličeje strašně smrdí, jak kdybych se odličovala nějakou hlínou a naopak u Garnier vody necítím vůbec nic. Má to své pro a proti no. 


A jako poslední produkt tu mám tělové máslo od WELLNESS & BEAUTY. Jedná se o bambucké máslo a mandlový olej. Vůně je fakt perfektní. Mám ráda tyto másla, protože na pokožce vydrží daleko déle, než jsou běžné krémy na tělo :) ... Takže rozhodně doporučuji !



Tyto beauty články budu psát vždy na konci měsíce, když se mi nahromadí více kosmetických produktů. 
Chtěla bych se zeptat, už jste se zapojily do soutěže ?
Posledních pár likes a můžeme vyhlásit vítěze a rovnou novou soutěž o super hodinky. Mrkněte se do sekce GIVEAWAY :)

Jooo a pozítří se těšte na článek "on the road", fakt báječná cesta :D !!!

#HaveANiceDay

1 komentář: