8. ledna 2016

New year - new wishlist

Vítejte u dnešního článku "wishlist". 
Konečně mám čas napsat alespoň takovýto článek, protože učení na dnešní zkoušku mi zabralo času až až, dneska jsem zkoušku z EKO úspěšně složila, takže jsem si řekla, že tu chvilku, co teď večer mám věnuji blogu. Zítra mě čeká učení IMK (integrovaná marketingová komunikace) plus přečíst strašně tlustou knížku, takže až dopíši článek, je Vám jasné, co mě čeká :-/ ... BRR ...
Chtěla jsem psát článek, jaký byl můj rok 2015, ale všude na mě vyskakovali tyto články a navíc je už 8.1., zkrátka je pozdě :D....
Chystám se každý měsíc napsat článek a přiložit nějaké fotky, jaký ten uplynulý měsíc vůbec byl, co se mi přihodilo atd...
NO a teď už dost okecávání :)

Jelikož mám hned 4 dny po Vánocích narozeniny, tak mohu říct, že se mi můj wishlist po těch Vánocích a narozeninách o něco zkrátil :) ...
Ze svého wishlistu mohu například vyškrtnou kabelku O'bag, parfém YSL, rtěnku od Mac a ještě bych tu něco určitě napsala.

Je tu další rok a další "přání". Tedy v tomto wishlistu jde spíš o hmotné předměty. Nebudu sem psát třeba : zdraví nebo to, že chci mít lepší postavu, než mám teď atd :) ...
Tak asi rovnou začnu ne ?!.
Na mém prvním místě je telefon, ano určitě víte z předchozího wishlistu, že jsem chtěla iPhone 6, ale teď chci iPhone 6 s rose gold

Já nevím, všichni říkáte, že to je jen kvůli tomu, že to je mobil od apple. NE NE a ještě jednou NE. Cca rok zpátky jsem měla iPhone 4s nebo co to bylo :D, ale tím, jak už byl 5s a 6, tak na tu 4 ku zkrátka kašlali. Možná kdybych nenainstalovala v té době nejnovější IOS, šlapal by do teď. Musím zaklepat, ale iPhone mě nikdy nezklamal, jako můj telefon, který mám do teď. Podle mě, kdyby mě někde v parku přepadli, tak ani nevytočím 158 :D, jelikož můj telefon zkrátka "nespolupracuje" ... Chci vytočit nějaké číslo a co se nestane, nemám tam číselnou klávesnici ... hmm jaká smůla ... chci napsat sms a klávesnice si řekne, že jí to teď prostě nebaví, aby splňovala účel klávesnice, tak raději na pár minut zmizí ... nehledě na to, že se neustále seká, nejde zapnout atd ... u iPhone se mi to nikdy nestalo ... ano vím, že jsou levnější telefony, ale já už měla tolik telefonů, že to možná ani obou rukou nespočítám, takže ostatním značkám zkrátka nevěřím a můžete mě přesvědčovat, jak je Vás Samsung ten nejlepší atd, ale já si stejně budu stát za svým  !!!

Když bych měla ten iPhone, chtěla bych si koupit novou externí nabíječku a sluchátka od Happy plugs. 





Co bych si strašně přála, je náramek od Pandory ... Vím vím, mají to skoro všechny slečny, přítelkyně atd ... Ale není hezké, když ho dostanete já nevím třeba k narozeninám, Valentýnu, Vánocům nebo k čemukoliv od svého přítele nebo své rodiny ? Myslím, že je to takový symbol lásky (nevím, jak bych to jinak nazvala), můžete si říkat, co chcete, ale myslím si, že zrovna Pandora není od toho, aby jste si ji koupily samy sobě, jako běžný stříbrný náramek, pro který si zítra půjdete do zlatnictví, že se Vám prostě líbí :). Tohle je můj názor !
Je to strašně super nápad, že si na svém náramku skládáte svůj příběh z přívěsků <3 .
Je to něco, co Vás charakterizuje, něco co máte rádi. Na náramky a přívěsky se můžete mrknout zde.


Pandora má i krásné náušnice a prstýnky. Náušnice nějak neřeším, většinou mám rozpuštěné vlasy, takže nejdou ani vidět. Mám jedny oblíbené, které nosím pořád. 
Prstýnky občas nosím, no spíše v létě ...
Vždycky, když jsem u takových těch stojanů, kde mají prstýnky a náušnice, tak si říkám, že si nějaký prstýnek koupím, ale vždycky se mi zalíbí takový, který mi přijde spíše jako zásnubní, než abych ho nosila denně ... takže ho tam vždycky vrátím a odejdu. Tady na tomto odkazu se můžete mrknout, jaké prstýnky mi vždycky padnou do oka. Nosíte prstýnky ? Zajímalo by mě jaké, třeba mě budete inspirovat a konečně si vyberu nějaký, který nevypadá, jako zásnubák:) 

Poslední, co na mám wishlistu naleznete je tento foťák nebo-li polaroid, který je prostě úplně skvělý. Strašně se mi líbí ty malinké fotky, které máte během chvíle u sebe :) ... 
Máte někdo tento polaroid ? Jste s nim spokojeni ? Docela mě to zajímá. 
Tento foťák bych spíše brala za takový sváteční, vyfotit jen něco, na co nechcete zapomenout a fotku si ihned můžete někam dát :), protože ty fotopapíry do polaroidu mi přijdou docela drahé ... Děkuji Vám předem za Vaše názory na tento foťák :)



A co váš wishlist po Vánocích ? Zmenšil se aspoň o trochu, jako u mě :) ?? Co jste si přáli k Vánocům nejvíce a dostali jste to ??? 
Ráda si přečtu Vaše komentáře.

#LoveLife

4 komentáře: