12. ledna 2016

Study all day ...

Ahoj po dlouhé době Vás zase zdravím :). Včerejší druhou zkoušku jsem zvládla, takže mě čekají už "jen" 4 a je to ! Zítra mě čeká angličtina, ano vím, měla bych se učit, ale znáte to. Každý student vysoké školy Vám řekne, jak asi probíhá zkouškové období !
Zkouškové období = uklizený celý byt, přeskládaná skříň s oblečením, hodiny strávené děláním něčeho jiného, než je učení, zkrátka děláme to, co bychom jindy nedělali, chceme se vyhnout tomu nudnému učení, které na nás stejně čeká a nemine, prostě se tomu nevyhneme i kdybychom chtěli !!!
Přišel mi dotaz, jak se učím, tak jsem si řekla, že je to dobrý nápad na článek, i když článku na toto téma je hodně a jsou si docela podobné. Nicméně zkrátka Vám to napíši. Tak jdeme na to !





Rozhodně se musím učit hned ráno. Když se probudím, udělám si snídani, připravím si materiály k tomu nudnému (m)učení, udělám si kávu/čaj a jdu na to ... 
Někdo se rád učí večer, jenže já jsem po celém dni "unavená", že bych se večer asi nenaučila vůbec nic ! 
Někdy si i přivstanu, když vím, že ten den mě toho čeká až až :-/ ...
Letošní zkouškové vypadá tak, že se učím do těch 11 hodin, pak si dělám, co chci, pak následuje oběd, poté si samozřejmě lehnu, kouknu na nějaký film a odpoledne kolem té 2 hodiny se na to zase vrhnu. Učím se další dvě nebo tři hodinky, podle toho, jak je látka těžká. Večer, když už toho mám plné zuby, napustím si vanu a celou "naučenou" látku si vezmu, jako společníka do vany :D a ještě jednou si to projedu ...
Mým pomocníkem jsou hlavně zvýrazňovače a také sešit !
Mé zápisky vypadají jako omalovánky, všechno musím mít barevně podtrhané, jinak se to prostě nenaučím, takže mám velkou spotřebu fix a zvýrazňovačů. Když to mám podtrhané učí se mi to lépe a je to snáze zapamatovatelné. Jako vážně ! Podtrhávejte si barevně, je to stokrát lepší, než když máte bílo černý list. Druhým pomocníkem je sešit. Sešit mi slouží k tomu, že každou probranou otázku, kterou jsem se momentálně naučila, tak z hlavy přepíšu na papír. Sešit slouží i k tomu, když si nepamatuji třeba nějaké slovo nebo jméno. Zrovna na včerejší zkoušku jsem si ani za nic nemohla zapamatovat slovo -  Guerillový marketing, ano ano, přesně tohle slovo. Když jsem si látku přeříkávala pořád jsem říkala "Gulliverový marketing" jako Gulliverovy cesty :D  a nebo mě také napadalo slovo "Grillový marketing", no prostě jsem si nemohla zapamatovat, teď již strašně lehké slovo :D ... Takže, nezapamatovatelné slovo napište několikrát za sebou na papír a věřte, že si ho rozhodně zapamatujete. 
Strašně super při učení je, když se jdete provětrat ven, pročistit si hlavu, učení jde pak mnohem lépe, než když sedíte celý den doma zavřený ! Takže nasaďte si sluchátka, vezměte pejska (jestli nějakého máte) a běžte na procházku.

Teď tak přemýšlím, co ještě zvláštního dělám proto, abych se látku naučila ?! Nebo spíš co všechno dělám proto, abych se učení vyhnula :D ... Už vím, pořád snapuji :D pořád dávám nové příspěvky do Mystory, jestli chcete můžete mě sledovat jsem tam jako dennie_28.

Snapchat - denisakoranova
Sranda je, že když mám zkouškové a učím se, že si přijdu, jak největší vypatlanec, jak kdybych něco fetovala a připadám si mnohem hloupější, než předtím :DDD, ale vím, že s tímhle by souhlasilo bůh ví kolik studentů !

Tak jo, ale teď vážně, sice je už 11/40, což je doba, kdy mám pauzu, ale jdu učit :D !

#WishMeluck

Žádné komentáře:

Okomentovat