3. února 2016

Chia pudding

Určitě všichni znáte chia semínka, které jsou pro tělo velmi dobré. 
Tyto semínka si dávám každý den, dám si čajovou lžičku ihned po probuzení a zapiji je sklenicí vody, ne nějakou obří, ale takovou, do které se dává například Whisky, už asi víte, jakou mám na mysli ?!

Semínka snižují pocit hladu, snižují hladinu cukru v krvi atd atd., vážně, jsou opravdu super, seženete je v každém obchodě se zdravou výživou, sehnat se dají i v drogerii DM a dneska jsem je poprvé viděla i v Kauflandu, balíček stál nějakých 49 korun. Běžně stojí okolo stokoruny. Nevím, zda je nějaký rozdíl v kvalitě nebo ne, ale já bych dala přednost obchodu se zdravou výživou :).

Semínka se dají dávat vážně do všechno, nemají nijak zvláštní chuť, takže ani nebudete vědět, že v máte v jídle něco navíc.

Já je tedy buďto jím (3 lžičky denně) nebo si dám jednu lžičku do půl litru vody, dávám si je také do jogurtu, ke snídani do ovesné kaše a nebo si udělám chia pudding, který musí chutnat snad každému :). Je fakt výborný.

A teď Vám napíši, co vše budeme potřebovat a jak jednoduchý je postup. 

 Budeme potřebovat 
(na 2 porce)

- kokosový nápoj Alpro
- chia semínka
- 1 větší banán
- nějaké ovoce, kokosové plátky nebo oříšky na dochucení



Banán buďto rozmačkáme ručně a nebo ho dáme do mixéru. Přidáme 400 ml kokosového/mandlového mléka a uděláme z toho takovou "kaši".
Mléko může být jakékoliv, já zvolila kokosové Alpro, protože ho miluji. 
Do připravené kaše nasypeme 2 polévkové lžíce semínek.

Promícháme, necháme cca 30 minut odstát a poté můžeme nazdobit/dochutit například ovocem, ořechy atp... zkrátka na vrch dáme něco, co nám chutná. 
Nejlepší je, když si puding připravíme už večer, chia semínka se pořádně nasáknou a ráno to bude jako opravdový puding a navíc je to skvělá snídaně:).
Dneska jsem si opravdu pochutnala.



Tak co, jak Vám chutná ???

Připravuji pro Vás další super nápady na svačinu/snídani ... 

#HaveANiceDay

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. A taky, že je skvělý :) dneska jsem si ho dala ke snídani také :D

      Vymazat
  2. Mmmm! Plánuji to už asi půl roku a furt jsem si ho neudělala :(
    Im going through changes || Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to hned naprav ! :) Uvidíš, že t zachutná a budeš si ho dělat pořád :D

      Vymazat