2. února 2016

... finally ... black jeans ...

Nemožné se stalo možným :DDD ... aneb .. jak jsem nemohla sehnat kalhoty. 
Už takovou dobu sháním černé slim jeany a nebo nějaké legíny, se kterými když se ohnete, Vám nejde vidět, až bůh ví kam ... však určitě víte o čem mluvím. Jdete si takhle po ulici a nějaká slečna/paní před Vámi má takové legíny, že kdyby si je nevzala, udělala by určitě lépe a nebo také umírám z toho, když někdo zamění černé silonky, které jsou k tomu všemu totálně průhledné, místo legín. No řekněte mi, kdo už se s něčím takovým setkal ?! SOS. Doufám, že už to v životě neuvidím.

Teď bych se ale vrátila k tomu, jak je nemožné sehnat kalhoty, které Vám padnou a nevypadáte, jako by Vám něco rostlo mezi nohama. 

Byla jsem minimálně v 10 obchodech. Vždycky jsem si brala do kabinky velikost XS/S, někdy i M a minimálně 2 druhy kalhot. Říkala jsem si, že když už neseženu černé, tak si koupím nějaké jiné. Bohužel, smůla ... všechny kalhoty, které jsem si oblékla, mi prostě udělali bouli ... mmmm jak slušně to říct ... no zkrátka se mi udělala boule v rozkroku, jak kdybych se měnila v muže :DDD, to prostě NE !!!
Už jsem to vzdala, když už jsem neměla "pytlík" mezi nohama, tak mi zase neseděli někde jinde ...
Řekla jsem, že už na to prdím, protože sehnat hezké kalhoty na hubeného člověka je prostě nemožné. ( nemyslím si o sobě, že mám bůh ví jakou postavu, aby to nevyznělo nějak špatně, ale jsem hubená a nebo ... jsem normální, mám normální postavu, která je hubená, ale není vychrtlá :DDD, no určitě to některá znáte, ale nechcete, aby to zkrátka vyznělo nějak špatně, že ?! )

Po navštívení několika obchodních center jsem řekla, že už na to nemám, ne, už mě prostě nebaví se neustále vysvlékat a zase se oblékat a převlékat ... v létě mi to třeba až tak nevadí, ale v zimě to vyloženě nesnáším, jsem navlečená, vypadám jak sněhulák, mám milion vrstev a neustále se ze všeho vysvlékat, aby jste si zkusili ty blbé kalhoty, které Vám ve výsledku stejně nepadnou. 

Ano vzdala jsem to. A řekla jsem, že kalhoty už shánět nebudu. 

Jeden den jsme jeli s přítelem nakupovat. Vešla jsem do obchodu Terranova, ač v tomto obchodě moc nenakupuji, spíše jen takové ty doplňky, protože některé oblečení mi nepřijde tak kvalitní za tu cenu. Ano, občas si tam něco koupím, ale že by to byl můj oblíbený obchod, to rozhodně NE !

Ihned, co jsem vešla do obchodu jsem vyhledávala stojany s kalhotami ... No neke, našla jsem černé, ale něco mi říkalo, že to stejně mám vzdát, protože velikost XS nebo S mít nebudou, protože většinou to, co se mi líbí, je buď ve velké a nebo naopak v malé velikosti, ano přiznávám se, někdy jsem takový blázen, že si klidně tu větší velikost vezmu, znáte to také ???

Nevěřila jsem, ale poslední velikost XS, tam na mně čekala, vzala jsem ji a ihned jsem pelášila do kabinky, cestou se mi zalíbila jedna šifonová košile, tento materiál mám ráda, tak jsem si vzala také a pelášila jsem dál ... Svlékla jsem milión vrstev a rychlostí blesku jsem se navlékala do kalhot ... TŘIKRÁT HURÁ ... nevěřila jsem, ale kalhoty mi padli, měla jsem strašnou radost, že mám konečně černé jeany, které k tomu všemu byli zlevněné a stáli pouhých 249 korun, no neber to !!!
Už dlouho nechci jít do obchoďáku s tím, že hledám nějaké jeany ...

Shodou okolností přítel potřeboval také nové kalhoty, takže hon na kalhoty II započal.
Přítel je hubený a vysoký, takže jen tak kalhoty nesežene a když už jo, tak vypadají hrozně.
Navštívili jsem bůh ví kolik obchodů, ve kterých si zkoušel tolik kalhot a stejně nic. 
Už jsme byli u posledního obchodu a nedávali jsme tomu žádnou šanci ...
"obchod Rifle, zkusím to tady" .... "haha, ty tomu věříš? ale jo zkusíme to" ....

Poslední obchod a skvěle padnoucí jeany ... Zázrak, oba dva jsme z obchoďáku odcházeli s tím, že jsme šťastní, že jsme sehnali normální, padnoucí jeany :))...
Jak jste na tom Vy a kalhoty ? Seženete je v pohodě a nebo jsme jen my dva divní a máme problémy sehnat kalhoty ???

A teď prosím vítězné sirény ... TRAMTADADÁÁÁ, tady jsou ... prostě černé obyčejné, úzké jeany s dírami na kolenou ... Díry na kalhotách jsou v poslední době hodně "IN". Co říkáte Vy na díry na kalhotách, jste pro nebo proti ??? Za mě určitě ANO !!!

Kalhoty Terranova 
Tričko Zoot 
Boty slip-on Deichmann 
Hodinky Tally weijl
Náramek Guess

Tak jak se Vám líbí ? Jeany mého přítele Vám asi ukazovat nebudu :D ... za 1.už vidím, jak je celý žhavý, aby mi "zapózoval", abych mohla vyfotit jeho nové jeany a za 2. tento článek čtou spíše slečny/ženy a je zajímají určitě ty mé, než přítelovo :D ...

#ShoppingIsMyCardio

Žádné komentáře:

Okomentovat