8. února 2016

Friday's outfit ...

Tak Vás vítám u dalšího FASHION článku. V pátek jsme se vydaly s kamarádkou ve Znojmě nafotit outfit, abych ho mohla zveřejnit na blogu :) ...

Se mnou je to hrozné. Vždycky, když si vybírám nějaký OOTD, tak mi to trvá strašně dlouho, musí se mi líbit do posledního detailu a než všechno nakombinuji, tak to prostě trvá no.
Původně jsem měla v plánu vzít si něco jiného na sebe, ale po focení jsme šly rovnou na hokej fandit našim Orlům, takže jsem zvolila něco jiného a teplejšího ...

Teď jsem si tak na něco vzpomněla a k tomuto příspěvku se to hodí ... nedávno můj přítel otevřel skříň a přitom říká "proč máš tolik věcí" ? A já mu na to řekla, že vůbec nemám hodně věcí, naopak, mám jich děsně málo a potřebovala bych víc :DDD...
Stál tak u té skříně a vedle skříně máme věšák, kde z 20 ramínek je 19 věcí mých a říká "proč tady máš dvě stejné bundy" ? A já na to "ehmm, no jedna je na zimu a jedna na jaro nebo léto" ... "hmm, to je skvělý" ... "proč tady máš tyhle dvě stejné věci" ... "zlatí, ale to jedno je kabát a to druhý je teplý svetr" (ale musím podotknout, že to vypadá naprosto stejně, jen je rozdíl v tom, že jedno je kabát a druhý svetr) ... "kolik těch bot tady máš" ... "však já potřebuji hodně věcí a bot, všechno musím kombinovat" ..."aha ty kombinuješ, tak to pak jooo, to chápu" :DDD... prostě chlapi a babské věci nejdou dohromady :DDD ... Ale to bylo jen tak něco pro pobavení ...
Poslední věta, kterou jsem mu na to vše řekla byla "tak hlavně, že máš vždycky připomínky, že mám hodně věcí, ale pak mi říkáš, že mi to sluší" ... touto větou se už umlčel :D

Teď už se rovnou vrhnu na ten dnešní outfit.
Vydaly jsme se do nedalekého parku, ve kterém je takový "altánek" nebo jak to jinak nazvat. Těšily jsme se, jak v něm budou krásné fotky ... ehm, přišly jsme tam a řekly "no fuuu, ten je pěkně hnusný" ... "to jo, myslela jsem, že je hezčí" .... "tak nic" ...

Doufám, že se Vám fotky budou líbit a celkově, že se Vám líbí tyto články, kde spolupracuji se skvělou Kačenkou, kterou najdete na instagramu pod nickem KAOH35, na instagramu můžete sledovat i mě DENISA.KORANOVA... Můžete i na snapchatu DENISAKORANOVA, kde se dozvídáte, jako první, jaký článek je právě na blogu :) ...

Mmm ... o pár řádků výše jsem psala, že se vrhnu na OOTD a zase jsem se rozepsala ... KLASIKA ... Teď už ale vážně !!!

"VYDRŽ UPRAVÍM SE A JDEME NA TO"
... jako asi na každé fotce, kterou jsme pořídily, příště s čepicí nebo kloboukem, aby mě nelákalo si pořád prohrabovat vlasy :D ...




denniesk blog

Moje klasika, když mám rozpuštěné vlasy .. pořád si do nich hrabu :D



Kabát H&M
Svetr H&M
Šála H&M
Kalhoty TERRANOVA
Kabelka O'BAG
Boty CONVERSE
Hodinky TALLY WEIJL 
Náramek GUESS
Rtěnka MAYBELLINE
Lak na nehty ESSENCE
Bambule na kabelce nevím ...

Už se těším na další focení. Včera jsem měla dlouhý den, byla jsem celý den sama, tak jsem vymýšlela, co si vezmu a vymyslela jsem to, takže se těším !
Jak se Vám článek líbil ?!

#LoveFashion

2 komentáře:

  1. Jé, tu O bag závidím :) super doplněk ta bambulka.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělá kabelka, chtěla bych další barvu :) ... jo ta bambulka se mi také líbí :)

      Vymazat