25. února 2016

MAC lipstick ...

Řekněte mi, kdo zná lepší rtěnku ? 
Já osobně mám hodně rtěnek od různých značek ... a stejně v tomto ročním období nosím jen 2 ... ostatní čekají na jaro/léto ... ale co jsem tím chtěla říct je, že 
tato rtěnka je naprosto TOP !

Dostala jsem ji od kamarádky k narozeninám a měla jsem strašně velkou radost. 
Už teď vím, že bych chtěla další a až mi dojde červená, kterou používám neustále, tak si koupím odstín Ruby woo a nebo Russian red od této značky Mac.

A jaká vůbec rtěnka je ???
Rtěnka na rtech vydrží dlouho, oproti těm, co si koupíme v každé drogérii. Má dobrou pigmentaci, takže stačí, když rty přejedeme sem a tam a jsme namalované. U některých rtěnek musím přejet rty třeba třikrát, aby měli přesně takovou barvu, jako je právě vybraný odstín. 
Musím ale říct, že ta červená kterou mám od Zn. Maybelline, tak ta vydrží také děsně dlouho a přijde mi, že se kvalitou podobá té od Macu, určitě ne na 100 procent, ale minimálně na 50 určitě :) !!! 
Kdyby jste měly zájem o tu Maybelline, tak je to řada matných rtěnek, ve které mají na výběr cca 7 odstínů. Tedy myslím, že jich bylo tolik, že si to nepletu s něčím jiným.

A tady ji máme...





Líbí se Vám tento odstín ? Máte nějakou rtěnku od této značky? Jste s ní spokojené? Milujete rtěnky?
Každý komentář si ráda přečtu !
A už jste se zapojili do soutěže o krásné hodinky ??? 
Mrkněte do sekce GIVEAWAY.

#LoveLife

5 komentářů:

  1. Jsem rada, že udělala radost :-* hezkej článek !

    OdpovědětVymazat
  2. Neni to sice "hezke", a hlavne nemam srovnani s originalem, ale o vanocich jsem si zkusila objednat rtenku z ebay, samozrejme ze to je fake MACu, ale je celkem v pohode, jde mi hlavne o tu matnost, protoze v drogerkach me prijde bida vyber (nosim spis tmavsi odstiny, nez ruzove, nude apod). Rozhodovala jsem se mezi diva a russian red a nakonec mam diva a je dobra. Uvazovala jsem i o te ruby woo, ale tu jsem tam nasla jen vyprodanou :) jen tak jakoze pro informaci :) stala me kolem 50kc. A na netu je i hodne reviews o techto fake produktech

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný odstín! :-) rtěnek od Maybelline mám poměrně dost a musím říci, že opravdu drží. Možná o něco větší držič jsou ještě rtěnky od Rimmel London. Jejich matné rtěnky jsou také hrozně skvělé! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  4. Barva vypadá skvěle :) mám rada tyhle :)

    OdpovědětVymazat