16. března 2016

First colaboration ...

HELLO :).
Minulý týden jste se na instagramu a na snapchatu dozvěděli, že mi přišel balíček na testování.
Vůbec jsem nečekala, že přijde tak brzy. 
Přišel mi balíček, ve kterém byli bělící pásky na zuby od MR.BLANC, které jsou na 2 týdny a druhým produktem jsou prášky od HAIRBURST na podporu růstu vlasů. Na oba dva produkty jsem strašně zvědavá.
Tyto produkty jsem si už dlouho chtěla koupit, ALE nějak se mi to rozleželo v hlavě a ve výsledku jsem si nic neobjednala, protože moc nevěřím nějakým práškům, že během 2 měsíců vlasy povyrostou o bůh ví kolik cm. I přesto, že jsem viděla fotky, tak jsem si to rozmyslela.
Dříve jsem zkoušela takových "hovadin", které napomáhají růstu vlasů a přišlo mi, že stejně nikdy nic a že to jsou vyhozené peníze, takže uvidíme.
Za 2 týdny Vám napíši o MR.BLANC a za 2 měsíce o HAIRBURST
Jste zvědaví ? Já ano ....
Už jste někdo použil tyto produkty ? Byli jste spokojeni ?
Mějte hezký den !


#BeHappy 

1 komentář:

  1. Taky jsem přemýšlela o Hairbust po té, co jsem viděla fotky na jejich instagramu. Nakonec jsem se k tomu ale "nedokopala", protože mám s doplňky na zlepšení kvalitu vlasů jenom špatný zkušenosti. Donna hair, Evahairs, Plantur... kolik peněz jsem už vyhodila za takový přípravky a stejně jsem nepocítila žádnou změnu... :/ Takže se těším na recenzi, třeba Hairbust bude "to pravé" :D.
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat