29. března 2016

MR.Blanc teeth ...

Jak jsem se nedávno zmiňovala, přišel mi úplně první balíček na testování, byla jsem celá nadšená !!!
V dnešním článku, bych Vám napsala něco k bělícím páskům od MR.BLANC teeth.

Už je to dávno, co jsem si je chtěla objednat, jenže moje sestra, jakožto dentální hygienistka mi je pořád vymlouvala, že by do toho nešla, když to není přímo od zubaře atd., tak jsem se tedy na to vyprdla a neobjednala jsem si je.




1. den -
Dneska jsem byla celá natěšená, až pásky vyzkouším.
Nasadila jsem si je a ... měli by jste vidět moji konverzaci s kamarádkou, chtělo se mi strašně zvracet ... ten nechutný gel byl úplně všude, kromě zubů, bylo to fakt hnusný, byla jsem ráda, že uplynulo 30 minut a já si pásky mohla jít sundat.

2. den -
Dnes když jsem si pásky dávala znovu, bylo vše v pohodě, PROTOŽE zuby se před nasazením pásků musí vysušit, jinak prostě lítají sem a tam a gel je všude, jako první den :DDD
Když jsem pásky sundala, musela jsem si zuby vyčistit, protože zbylý gel nejde jen tak vypláchnout.
Samozřejmě, že jsem zuby ihned musela zkoumat, jestli se něco změnilo a musím říct, že jsem malinkou změnu vážně viděla, když jsem tak prohlížela zuby, viděla jsem, jak jsou na některých místech daleko bělejší, až mě to docela vyděsilo, že je to tak rychlé. 
Pořád jsem měla sestřinu větu v hlavě "já bych si to nikdy nedala" ... tak jsem se bála, aby mi to vážně nic neudělalo ...

3. den - 
Dneska jsem pásky nechala jen 20 minut, protože jsem pospíchala a to vážně nedělejte !!!
Přijde mi, že jakmile máte pásky kratší dobu, než je 30 minut, že gel jde daleko hůř ze zubů vyčistit, než když je tam máte opravdu tu půlhodinu.
Jako říkám super, pásky vážně bělí. Jen si myslím, že zuby budou bílé, jen po dobu, co se pásky používají. No uvidíme ???

4. den - 
Na pásky jsem si už zvykla, už mi ani nevadí, že mi trocha gelu "vyteče".
Dneska jsem si je dala přes den, takže jsem seděla u okna a koukala, jak zuby začínají krásně bělat :DDD.
Poté jsem pásky sundala a super. Den ode dne jsou zuby bělejší a bělejší, jen se vážně obávám toho, že když se pásky přestanou používat, zuby už tak bílé nebudou ... 

5. den -
Klasika, právě sedím u okna, pásky mám nandané a zkoumám své zuby, jak jsou krásně bílé.

6. den - 
Nadšenost začíná opadávat !!! Ještě jsem si pásky nedala a zkoumám své zuby ... mám takový pocit, že zuby jsou bílé jen chvíli poté, co se pásky sundají.

7. den - 
Zapomněla jsem si je dát ...

8. den -
Opět jsem si je nedala. OPS ...

9. den - 
Přikládám fotku po týdnu používání.

Zuby jsem neměla nikdy zažloutlé, ale i tak tam malou změnu vidím :).
10. den -
OPS, opět jsem zapomněla ... i když né tak zapomněla, jako spíše to, že jsem neměla čas. Říkala jsem, že si pásky dám až odpoledne, jenže odpoledne jsme jely za Míšou do Znojma, protože večer byl hokej a už jsem prostě nestíhala. Když jsme přijely zpátky do Brna, tak už se mi vážně nechtělo nic dělat, neměla jsem hlavně na nějaké pásky náladu, bylo okolo půl 12 a byla jsem ráda, že si konečně lehnu ...

11. den -
No, co bych Vám tak napsala, kdybych pásky používala pravidelně, za 3 dny bych už končila, takhle jsem si to trošku protáhla :DDD.
Vím, co Vám řeknu - "ten gel je fakt nechutný" ... no fakt, bléé, když pásky sundáte, tak máte zuby obalené gelem ... hnus !

12.-14. den - 
Hm, co říct, jsem skleróza !!!

15.-16. den - 
Tak jo, 4 dny jsem pásky nepoužívala a musím Vám říct, že zuby jsou opět ve stejné barvě, kterou jsem měla předtím, než jsem je začala používat, takže zázrak to opravdu není, jak čtete všude na internetu :(( ... Jsem docela zklamaná, takže za mě asi nedoporučuji a raději si připlaťte a zajděte si k odborníků :) !!!

17. den - 
Tak mám konečně hotovo.
Přikládám Vám fotku PŘED a PO ...



Čekám, že během dvou dnů budou zuby stejné, jako na první fotce :-/ ...

Už jste někdo tyto pásky zkoušel ? Jak jste byli spokojení ?
A nezapomeňte sledovat na instagramu @mrblancteeth

#SayCheese

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ve skutečnosti ani tolik ne, ty fotky i zkreslují...

      Vymazat
    2. Ve skutečnosti ani tolik ne, ty fotky i zkreslují...

      Vymazat