4. března 2016

My sunday ....

OMLOUVÁÁÁÁM SEEE ! Aktivita na blogu byla poslední dobou hodně příšerná ! Já vím ! Teď mám aspoň chvilku, abych dopsala článek #OnTheRoad ...

Hned na začátku bych Vám řekla, že mě ty Student Agency pěkně štvou !!!
Ve čtvrtek večer jsem si chtěla rezervovat autobus a co myslíte. Ano vyprodáno ... Fakt skvělé, takže jsem od té doby každou chvíli koukala, jestli se něco neuvolnilo a nic ... :( .... nakonec to dobře dopadlo a jízdenku jsem měla a neděli jsem mohla odjet do Znojma.

Den začal jako obvykle, když cestuji. Vstávala jsem ve 4 hodiny ráno, takže VOPRUZ ! O víkendu jsem naspala tak 5 hodin celkem, docela slušné ne ?!
No čím bych začala ... asi tím, že jsem musela vypadat, jak největší mačo :D. Frajerka jsem si vzala na sebe Conversky a vůbec jsem netušila, jaká je venku zima ... Ti, kteří jeli do práce škrábali auta a já si tak kráčela v Converskách. Říkám, že si nebudu brát válenky, že to je pohoda, že to zvládnu, OMYL ! Dojela jsem do Mostu a měla jsem ještě 20 minut, než mi jel autobus do Prahy, v té době, už mi modraly nohy a čekala jsem, kdy mi odpadnou, takže jsem si otevřela kufr a hledala válenky ... samozřejmě, že byly až na dně kufru, takže jsem musela celý kufr rozházet, abych se konečně přezula :DDD. Jedna paní, nejspíš se svým přítelem/manželem na mě koukali, jestli jsem normální ?! Ale já jsem si už zvykla, že dost často na mě lidé koukají, jestli jsem zdravá, když si třeba nahrávám hlasové zprávy do telefonu s kamarádkou a pouštím si je, když jdu sama po městě nebo když se něčemu začnu sama smát na veřejnosti a dělám, že tam nejsem, ale jak už všichni víte, já normální nejsem, protože BÝT NORMÁLNÍ JE NUDA !

Za 2 hodiny jsme přijeli na Florenc. Šla jsem vyvenčit Timmyho a konečně si dát něco ke snídani. Jako vždy velké latté a sendvič s lososem. Sice to není snídaně podle mého gusta, ale co se dá dělat !
Když jsem se nasnídala, šla jsem ještě jednou vyvenčit Timmyho a pak si sednout dovnitř do haly. 
Ach bože, proč jsem si tam sedala ?! Můžete mi to vysvětlit ???
Sedla jsem si vedle nějaké paní a ptá se mne, jestli to je fenka nebo pes. Odpověděla jsem, že je to pes a ona na mne "to je krásná fenečka" ... znovu jsem podotkla, že je to pes a ona "ahaaa, no vážně krásná fenka" .... ehm .... po ránu jsem opravdu neměla sílu jí to říkat znovu, že je to pes a ne fenka !
Za chvíli se zeptala, proč jako nemá žádný obleček, když je taková zima a já na to, že obleček má, ale že hned jedeme, takže ho nebudu pořád oblékat a svlékat ! V tom začala Timmouše balit do deky. Tak ji říkám, ať to nechá být, že Timmy se klepe pořád. Odpověděla "ahaaa" a začala ho do té deky balit znovu a já ho opět odkryla. Tohle se opakovalo asi 4 x, až jsem pak na paní neměla nervy a sama jsem ho do té deky zabalila :D !
Florenc je prostě divné místo ....

Den předtím, než jsem odjížděla, tak jsem byla s kamarádkou na kafču a bavily jsme se, co se nám vždy cestou přihodí a říkala mi, jak nesnáší, když v autobuse někdo začne chrápat. Zasmála jsem se a dodala jsem, že jsem naštěstí s nikým, kdo chrápe nejela. No a jak je u mě zvykem, samozřejmě, že jsem to zakřikla !!!
Hned za mnou seděl pán, co to brutálním způsobem zařezával a já z toho byla na prášky !!! Písničky v iPodu jsem musela dát na ten nejvyšší stupeň hlasitosti, abych to chrápání přehlušila. 

Po 7ti hodinách jsem konečně dojela do Znojma, kde na mne čekala kamarádka Míša ... později se k nám připojila i Kačí. 
Po sto letech, jsme si konečně udělaly Sushi a udělaly si moc fajn večer !
S kačí jsem byly vzhůru do 6ti do rána, protože jsme koukaly, jestli konečně Leo vyhraje Oscara !!!
Když jsme šly kolem 6 spát, přemýšlely jsme na kolikátou hodinu si dáme budík. Nařídily jsem ho na 9....
Když nám budík zazvonil, jasně, že jsme ho ihned vypnuly a spaly dál :DDD ....
Dnes je pátek a já jsem se ještě pořádně nevyspala, tady to prostě nejde, pořád máme něco na "práci" a proto také nemám vůbec čas, abych psala články ....

Příští týden budou články opět pravidelně ! :)
Nedělní cestování nebylo až tak zajímavé, ale i tak jsem umírala a když jsem vylezla z autobusu, tak jsem byla celá dřevěná !!!

Už jste se zapojili do nové soutěže ??? Více v sekci GIVEAWAY !!!




No a tady se můžete podívat, proč vlastně nemám moc času :D !







Fotek mám asi milión :DDD.
Tak si užijte víkend !!!

#HaveANiceDay

2 komentáře: