8. března 2016

On the road + week in pictures ...

Tak hned ze začátku bych Vám chtěla strašně poděkovat za kladné ohlasy u těchto článku #OnTheRoad :) !!!
Strašně Vám děkuji za Vaši podporu a hezké zprávy, které dostávám na facebookové stránce Dennie´s life blog !
Žádná novinka, včera jsem opět cestovala ...
Včerejší cestování nebylo až tak záživné, jako ty předešlé ... bohužel/bohudík ...
Vyjížděla jsem v 11 hodin ze Znojma. "S mými ženami" :D jsme si řekly, že vyjdeme v půl 11, protože musíme ještě odvést Kačí k zimáku, protože tam měla auto.

Ještě, než jsme vyjely, tak jsme říkaly, že to cestování bude určitě v pohodě a ať to nepřivolávám nebo se zase něco stane ... TAK DOBŘE, RADĚJI BUDU TICHO ...
Když jsme se v půl 11 oblékly, Míša začala plašit a říká "holky, máme problém" ... s Kačí jsme se na sebe tak podívaly a říkáme, že to tedy pěkně začíná a co se děje .... Míša nemohla najít klíč od garáže, takže pobíhala po bytě, jako fretka :D ... nakonec ho našla a mohly jsme jet ... 
O chvíli později jsem se rozloučila s Kačenkou a později i s Miškou a pak už jsem byla sama :( ....
VŮBEC SE MI NECHTĚLO ODJÍŽDĚT ! Takže se už těším, až mi vyjde práce/brigáda a budu tam zase pořád a budu jezdit jen kvůli škole, která strašně rychle utíká a za chvíli je tu zase zkouškové, brrr. Ale pak budu mít až do října klid, takže na to se těším, protože kdyby jste slyšely naše plány, určitě by jste se také těšili :)) !!!

Sranda je, že mě řidiči, kteří jezdí Vídeň - Praha a zpět znají. Pan řidič mě pozdravil a říká "jééé zase tenhle krasavec" ... poté mu dávám kufr a říkám Praha Florenc a on odpověděl "já vím", přišlo mi to docela vtipné ... Děkuji bohu, ale ani na jedné cestě s námi nikdo neseděl, takže jsme se mohli roztahovat ... hiii to já rada ....

Jak tak přemýšlím, tak se snad nic zvláštního nestalo. Snad jen 2 věci ... 
Poté, co jsem se v Crosskaféčku najedla, jsem šla vyvenčit Timmyho a pak zpátky do haly ... když jsme se posadili, tak jsem vůbec nevnímala, kdo vedle mě sedí, koukala jsem do telefonu a najednou 4 lidi, kteří byli celý v černém se postavili kolem mě ... já jako největší "plašan" jsem se lekla, co se to zase děje, rozbušilo se mi srdce a tak jsem zvedla hlavu a hned jsem si oddychla haha, policajti chtěli pas po cizinci, který seděl vedle mě ...
No mě jednou asi trefí z toho Florence !
Nasadila jsem sluchátka a poslouchala jsem oblíbenou písničku, která mi hraje neustále "dokola" ....  tak jsem přemýšlela a přemýšlela jsem až tak, že když jsem se koukla na tabuli, za jak dlouho musím jít, tak jsem zjistila, že u mého autobusu je napsáno "boarding" tak jsem se splašila a letěla na nástupiště ... ještě to tak, aby mi to ujelo :-//.
  ... když jsme přijeli do Mostu, čekali jsme na tramvaj a přišel ke mě revizor a říká "madam nebo slečno"?!
"máte moc krásného pejska, to je čivava, že"!? ... odpověděla jsem že ano a že děkuji a v hlavě se mi honila myšlenka "tak hlavně, že mi chválíš psa, ale že jsi mi nedávno napařil pokutu, to už tě nezajímá, co" :DDD ...

No jak říkám, včerejší cestování nebylo nic extra. Tak třeba příště :))

Teď bych Vám ukázala, jak vypadal můj týden a proč jsem neměla vůbec čas psát články, za což se znovu ještě jednou omlouvám !!! 



















Ehm, asi sem úplně nebudu vypisovat, co jsme každý den dělaly :DDD .... Důležité ale je, že jsme fotily 2 outfity na blog a pak nějaký zdravý recept, takže se máte na co těšit :) ... 
UŽ JSTE SE ZAPOJILI DO SOUTĚŽE O HODINKY ??? (více v sekci giveaway)



VŠECHNY FOTKY JSTE MOHLI VIDĚT NA MÉM SNAPCHATU DENNIE_28 A NEBO INSTAGRAMU DENISA.KORANOVA

#LoveLife

3 komentáře: