10. března 2016

Starbucks TUMBLER ...

Naposledy, když jsem jela s Kačí nakupovat, tak jsme se jako vždy stavěly ve Starbucksu. Taková klasika ... Prohlížely jsme si hrníčky, které si můžete koupit a já říkala, že bych si jako největší  "coffee lover" pořídila další do sbírky, ale odolala jsem a řekla jsem, že si ho koupím až příště ... ehm, neodolávala jsem dlouho, protože druhý den jsme jely do Olympie, kde jsme opět navštívily Starbucks, haha ...
Tentokrát mě ale nezaujal klasický hrníček, ale tumbler, který můžete nosit kamkoliv. Takže pro mě je jako dělaný - do školy prostě skvělý ... ( jako kdybych jich doma neměla asi sto :DD ) ...

Tumblery ve Starbucksu se pohybují v rozmezí 350 - 500 korun... ten můj, který jsem si vybrala stál 450 ,- .

A co Vám tím vších chci vůbec říct ???
Na pokladně, když jsem platila kávu a tumbler, jsem se dozvěděla, že když člověk, který vlastní tento tumbler přijde do Starbucksu a nechá si do něj udělat kávu, dostane tak 10 korun slevu. 
Říkám ok ... za 1. z desetikoruny si fakt sednu na zadek a za 2. už vidím, jak jdu nakupovat a beru si tento obr hrníček :DDD ... 
Na tumbler se vztahuje 2 letá záruka ....
Ovšem opět za 1. už vidím, jak běžím do prodejny, abych ho vyreklamovala a za 2. už vidím, jak si někam ukládám účtenku pro případnou reklamaci ... účtenku už teď nemám :D.



Líbí se Vám ???
Já jsem z něj hotová, protože kávu miluji !

PS : UŽ SOUTĚŽÍTE O TYTO HODINKY ???


#EnjoyYourLife

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. :)) je fakt skvělý, byl poslední, proto jsem ho musela mít :D jinak bych si ho možná nekoupila :D

      Vymazat