25. dubna 2016

Čokoládové palačinky s ovocem ...

Konečně jsem se "dokopala" k tomu, abych po dlouhé době udělala něco zdravého, chutného a mohla to šoupnout na blog. Říkala jsem si, že bych každý týden chtěla dělat alespoň jednu zdravou mňamku či nějaký zdravý oběd, jenže na to teď nemám moc času, abych pořád něco vařila/smažila/pekla, protože mi skončil letní semestr a tím pádem se mi blíží zkouškové a také mám i jiné povinnosti. I přesto, že mám málo času, tak si ráda večer zasednu k počítači a nějaký článek pro Vás napíši. Nemusíte se bát, protože budu jako doposud psát pravidelně dva články týdně. Dneska jsem měla chuť na čokoládové palačinky. Ovšem nechtěla jsem dělat ty klasické z mouky, mléka atd.,  tak jsem zvolila zdravou variantu. Něco podobného jsem již dělala a byly to banánové palačinky, které jsou strašně jednoduché. Pro ty kteří neví, o čem je řeč, tak se mohou podívat na recept, který naleznete zde. Pokud děláte něco z mých receptů, fotky můžete označit na instagramu #DenniesLifeFood. Ráda se na Vaše "výtvory" podívám. Ráno jsem šla nakoupit, potřebovala jsem odtučněný tvaroh, který stejně neměli, tak jsem koupila bílý jogurt a tvaroh jsem tak zaměnila. Když jsem přišla domů, zjistila jsem, že nemám vajíčko. Jistě, mohla jsem si do obchodu skočit znovu, ALE prostě se mi nechtělo :DDD, měla jsem na to celý den, abych si tam zašla, ale prostě ne, celý den, až do 17 hodin jsem čekala, až domů přijde sousedka, která mi vajíčko půjčí. Modlila jsem se, aby ho doma vůbec měla. Díky bohu, měla ho a já si konečně mohla udělat palačinky, které měly být původně na snídaní... nevadí no, tak je mám k večeři. A teď šup na to, ať se nezdržujeme.

dennies life food

Na 1 porci palačinek budeme potřebovat -

2 velké banány (vybírejte spíše ty zelené, obsahují méně cukru, než ty zralé)
1 polévkovou lžíci kokosového oleje
1 polévkovou lžíci holandského kakaa
1 vejce
Sladilo - med/javorový sirup ...(já nepoužila nic, ale kdo to chce mít sladší,  tak aťsi to něčím přisladí)
Ovoce 
Odtučněný tvaroh/jogurt

Postup - 
Banány rozmixujeme tyčovým mixérem (můžeme rozmačkat i ručně), přidáme k nim vejce a kakao a vytvoříme směs. Pánev si rozehřejeme a přidáme lžíci kokosového oleje (můžeme použít i olivový). No a poté palačinky děláme jako obvykle. Teplotu nezapomeňte stáhnout na polovinu nebo se Vám palačinky budou připalovat. Nevím jak Vám, ale mě se vždycky první palačinka nepovede, je to normální ?! Poté palačinky natřeme tvarohem/jogurtem a vrstvíme tak, jak to vidíte na fotce.Na vrch dáme ovoce, kokos atd., zkrátka to, co nám chutná. Doporučuji ovoce rozehřát v mikrovlnné troubě, aby se vytvořila... no, jak to říct "ovocná omáčka"... A je hotovo. 


INSTAGRAM DENISA.KORANOVA
FB DENNIE´S LIFE BLOG
SNAPCHAT DENNIE_28

#LoveLife

5 komentářů: