12. dubna 2016

French toast / breakfast ...

Také milujete sladké snídaně, jako já?
Já nesnídám snad nic jiného, než jsou ovesné kaše s kopou různého ovoce atp. Musím ale říct, že už mi ty kaše občas lezou krkem a tak se snažím vymýšlet, jak a čím je nahradit, aby byly sladké a zdravé :) ...
Nedávno jsem si řekla, že si zkusím udělat francouzský toust. Ač se to třeba na pohled nezdá, je to fakt výborné.


BUDEME POTŘEBOVAT - 

Celozrnný toust
1 velký banán
Jahody
Vajíčko
Holandské kakao
Mléko (můžete použít klasické, já jsem přidala mandlové Alpro)
Kokosový olej (můžete použít i olivový)

1/2 banánu rozmačkáme v míse, přidáme vajíčko, polévkovou lžíci kakaa a jednu lžíci mléka - vše smícháme a vytvoříme směs.

Na pánev si dáme trochu kokosového oleje a rozpálíme ji. Toust si mezitím obalíme v připravené směsi. Jakmile je olej rozehřátý, teplotu stáhneme na polovinu a smažíme z obou stran.

Poté nakrájíme jahody a zbylý banán .... voilááá a snídaně je na stole :).
Toust můžete ještě pokapat medem, či posypat moučkovým cukrem. Já to posypala jen na okrasu, aby to na fotce trochu vypadalo hezky :).
Toust je sladký už tak.

#BeFit

2 komentáře:

  1. Na french toast sa už psychicky pripravujem dlho. Tento recept určite vyskúšam. :)
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat