21. dubna 2016

MARK face & body scrub ...

V první řadě, než se pustím do samostatného psaní článku, bych strašně moc poděkovala www.markscrubs.cz  za jejich skvělý produkt, který jsem mohla vyzkoušet.
MARK SCRUBS můžete také sledovat na instagramu a to pod nickem SCRUB_MARK ...


Je tu jaro a s jarem přichází to, že pomalu, ale jistě odhazujeme vrstvy oblečení, které jsme do nedávna museli nosit. Za nedlouho kalhoty vyměníme za šortky / sukně, později to budou šaty a pak se svlékneme až do plavek. Řekněte mi, kdo by se na tohle netěšil ?! Já rozhodně ANO !!!
No a jelikož zima bývá krutá, jak s tím, že nám je zima a vždycky si myslíme, že umřeme, jak je venku chladno, tak i to, že naše pokožka trpí. 
A jelikož pomalu začínáme odhalovat své křivky, tak proč je nemít ošetřené díky tomuto úžasnému přírodnímu peelingu ... no, nejen křivky, ale i celé tělo a to včetně obličeje :).

Mark scrubs je přírodní kávový peeling, díky kterému je pokožka ještě hebčí, než doposud. 
Na začátku jsem tomu moc nevěřila, protože jsem myslela, že jsem "hedvábně hebká" :D, kdo ví v jakém filmu to bylo ??? 
NOO, kdo si vzpomenete?

Když přijel pošťák a donesl mi balíček, byla  jsem celá nadšená, až balíček otevřu a vyzkouším ho. Jenže bylo poměrně brzy na to, abych se šla naložit do vany.
Nicméně pytlíček s kávovou směsí jsem musela stejně otevřít hned, protože jsem byla zvědavá, jak to voní. Mám vůni coffee coconut a řeknu Vám tohle "ááááááh". To je boží. Trochu peelingu jsem si natřela na hřbet ruky, po chvíli opláchla a musela jsem k ruce pořád čuchat, protože to strašně krásně vonělo. Říkala jsem si, jak už se těším, jak si večer zacvičím a poté si napustím vanu, budu relaxovat a vyzkouším tělový peeling ...

Musím Vám říct, je to úžasný !
Vážně jsem nevěřila tomu, že pokožka bude tak krásně hebká a to během takové chvilky :).
Stačí, když budete chvíli ve vaně, pokožku tak budeme mít vlhkou a poté můžete nasypat peeling do dlaně a vmasírovat na "problematická" místa. Stačí, když peeling necháte působit 5 minut a poté ho opláchnete. 
Jak jednoduché, co ?!

Peeling jsem nejdříve zkusila na obličej. Dám vám jednu radu, na obličej vážně opatrně, já vzala peeling do dlaní a začala jsem s ním mazat, jako s krémem. Docela mě to bolelo, takže na obličej vážně jemně !
Když jsem to cca po těch 5 ti minutách opláchla, nevěřila jsem. Obličej byl dokonale heboučký a myslím, že díky kokosovému oleji, byl i takový "mastnější", že to vypadalo, jako když jsem se právě namazala krémem.

Kromě kokosové vůně mají ještě mátu,kávu a citrus. Věřím, že každá vůně je skvělá :) 

A z čeho se vůbec Mark scrub skládá ???
Je zde káva. Káva má vysoký obsah kofeinu, díky kterému se zlepší oběh krve a zbaví pleť veškerých toxinů. Zabraňuje i vzniku celulitidy (OPĚT, nemyslete si, že když budete používat tento přírodní peeling, že Vám celulitida zmizí, je Vám jasné, že celulitida Vám zmizí, jen když budete pravidelně cvičit, jíst zdravé potraviny a hodně pít ?!).
Navíc zabraňuje tomu, že se Vám nebudou dělat vrásky. 

Mandlový olej, který je taktéž obsažen v peelingu, je za studena lisovaný a má regenerační účinky. Obsahuje vitamín A,E a D, díky kterým se pokožka vyživuje, hydratuje a zanechá ji tak jemnou a hebkou.

Třtinový cukr a mořská sůl. Díky nim se zbavíme odumřelé kůže a nečistot, které v pokožce máme. Taktéž čistí i póry a ničí bakterie.

Dále je zde obsažen vitamín E. Vitamín E je přírodní antioxidant, díky kterému jsme chráněny před nepříznivými vlivy prostředí a zlepšuje se nám struktura kůže.

A jako poslední je kokosový olej, který působí jak proti zánětům, plísním, tak i bakteriím a je velmi účinný při kožní infekci. 




instagram denisa.koranova
snapchat dennie_28
facebook dennie´s life blog

#BeHappy

9 komentářů:

  1. Boží! Super článek a super fotky! Navíc káva a kokos? Skvělá kombinace! Také budu zkoušet peeling, od Johny organic, už se nemůžu dočkat.. :) Bude to premiéra, tak jsem zvědavá ☺

    Teri the butter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji terý :) ... jo je to skvělý. Fakt? Tak to jsem zvědavá, jaké to bude!?

      Vymazat
  2. Super článek, děláš pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Recenze moc pekna, ale teda kdyz jsem se podivala na stranky a videla cenu pres 400 tak jsem usoudila ze zustanu u sveho domaciho kavoveho peelingu ktery stoji nulanula nic :D :) Jedna pripominka k blogu, to zarovnani na stred je s prominutim hrozne, nechtela bys ho dat zarovnat do bloku? Jako vysokoskolacka, kdy pises ruzne prace by jsi to mohla znat, hlavne to fakt vypada nejlip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahé to je, ale je to skvěle. Tady nejde o to, že jsem vysokoškolačka a že píšu různé práce, ale o to, jaký se mi líbí vzhled blogu a me se zarovnání na střed líbí a také u toho zůstanu ;)

      Vymazat