11. dubna 2016

Need help / soon on blog / giveaway ...

Zdravím všechny čtenáře :*
...
Chtěla bych Vás o něco poprosit. 
Dostala se ke mě další spolupráce, ale první podmínkou je, že můj instagram denisa.koranova musí mít minimálně 1k+ followers.
Tímto Vás žádám, zda by jste mi nepomohli k tomu, abych měla více a více followers na mém instagramovém profilu ...
Budu Vám nesmírně vděčná ...


V příštích týdnech se můžete těšit na články FASHION - kdy jsem byla v Brně dvakrát fotit / FOOD - mám připravené 3 zdravé a hlavně jednoduché recepty / WORKOUT - další článek, jak cvičím já, jak být stále motivovaný a jak se správně stravovat a určitě něco z MY DIARY

Děkuji Vám všem za krásné zprávy, co mi chodí na mé facebookové stránce Dennie´s life blog. A děkuji za veškerou podporu, kterou od Vás mám. Jste úžasní čtenáři !!! Doufám, že Vás bude víc a víc :-*

A ještě bych Vám chtěla říct, že posledních 10 likes na mé FB stránce a bude vyhlášen vítěz jarní soutěže, kde soutěžíme o tyto hodinky. 
Více naleznete zde
Ps:  fotek můžete nahrát kolik chcete :)))


#HaveANiceDay

7 komentářů:

  1. Je pekne, ze jako blogerka normalne o followery prosis na svem blogu, v dobe, kdy vetsina blogerek je maji koupene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) ... Tak je fakt, že raději budu mít své čtenáře/followers získané tak, že je můj blog a instagram baví, než abych to měla všechno zaplacené a psala to jen tak :) !

      Vymazat
    2. Ahoj holky, no ono se to hlavně snadno pozná a jsou na to i nástroje, které agentury používají - mluvím z vlastní zkušenosti. A nepřijde mi moc ok, že Ti dávají podmínku mít tolik a tolik followers... Krásný den, Iva :-)

      Vymazat
  2. Máš moc hezké fotky a blog! Hrozně hezky se mi to čte :) Budu držet palce, aby těch 1k followerů byl co nejdříve!! Jo a vždycky mě zajímalo... jak to takhle s tou spoluprací funguje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle komentáře mě strašně těší ! Děkuji. No, buďto ti napíšou oni sami, zda nemáš zájem a někdy je to naopak :)

      Vymazat
  3. Máš krásné fotky tady i na instagramu :D
    http://life-of-pandas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat