10. dubna 2016

New clothes / spring ...

Y E S
Konečně jsme se dočkali a před několika dny začalo být krásné jarní počasí.
Tedy poslední dva to na jaro moc nevypadá, ale slyšela jsem, že od příštího týdne má být až 20 stupňů, tak na to se těším, protože když je hezky, tak člověk má hned lepší náladu a ten svět je veselejší :).

... anooo, konečně nemusím chodit nabalená, jako sněhulák a můžu vrstvy pomalu, ale jistě sundavat !
Je tu jaro a jako s každým ročním obdobím přichází to, že si zkrátka musíme pořídit nějaký ten nový kousek do našeho šatníku.
Poslední dobou se mi líbí spíše takové ty "basic" kousky oblečení, hlavně jednobarevné. Především to je černá, bílá, šedá nebo nějaký nude odstín. Můj šatník moc barevný není. Když jsem v nějakém obchodě a líbí se mi třeba sáčko, které je v růžové barvě, sáhnu raději po takové neutrální, protože ho mohu nosit ke všemu :).
I přesto, že je můj šatník spíše černo/bílý, občas si nějaký ten "barevný" kousek koupím. Ale opět, jde spíše o jednobarevný, maximálně dvoubarevný, než aby byl v kombinaci 5 barev.

Jak to máte s barvami Vy?
Já tedy spíše volím ty jednobarevné maximálně dvoubarevné kousky a outfit doplním například červeným lakem na nehty a červenou rtěnkou. 

Na léto jsem si koupila úplně krááááásnou výraznou růžovou rtěnku, tak se těším, až se s ní konečně namaluji ! 


Poslední dobou jsem navštívila hodně nákupních center a nějaký ten nový kousek jsem si rozhodně pořídila. Můžete se sami mrknout a třeba se nechat inspirovat.
Kde nejraději nakupujete? 
Za mě je to rozhodně H&M/MOHITO/RESERVED/ZARA. 







VESTA H&M
ČERNÝ SVETR RESERVED
MODRÝ SVETR S MAŠLIČKOU RESERVED
ŠEDIVÉ TRIKO KIK
BÍLO ZLATÉ TRIKO MOHITO
BÍLÉ TRIKO NEXT


Co bych Vám k tomu ještě řekla???
Přesto, že do Kiku chodím spíše nakupovat dekorace do bytu, tak občas si prohlédnu, co nového mají v oddělení s oblečením. Když jsem tam byla posledně, rychle jsem to tam projela a zalíbilo se mi tam tričko, které jsem si koupila jen kvůli tomu, že má hezky udělaný zadek :).

U toho svetru s mašličkou jsem se rozhodovala nějak podobně. Když jsem si svetr zkusila, tak se mi moc nelíbil, avšak když jsem vylezla z kabinky, kamarádky mi říkaly, že mi strašně sluší a že ta mašlička vzadu je strašně hezká ... stála jsem 5 minut před zrcadlem a přemýšlela jsem, zda si ho mám vzít a nebo ne ... po chvíli jsem se rozhodla.
Vůbec jsem nevěděla, zda si ho vzít, protože jsem snad nikdy nic se vzorem na sobě neměla ... mašlička udělala v rozhodovacím procesu své :DDD a svetřík putoval do mého šatníku. Ach ty holčičí problémy !!!

Tričko s nápisem Love je můj nejnovější kousek v mém šatníku. Když jsem vešla do obchodu, šla jsem tam s tím, že si vyberu šaty na sestřinu svatbu. Měla jsem tam totiž jedny vyhlédnuté, fakt krásné, ale když jsem si je zkusila, byly průhledné. WHAAAT ??? Tak jsem byla docela zklamaná. Při odchodu z obchodu jsem zahlédla toto tričko a řekla jsem "jééé, to bude tak krásné v létě k sukni nebo do high waisted šortkám" :). Čapla jsem dvě velikosti a běžela jsem si ho zkusit ... naprosto jsem se do něj zamilovala :). Na sobě je vážně krásné. Můžete si být jisti, že v něm půjdu fotit #OOTD post :).

Cestou z obchodního centra, jsem ve výloze CCC viděla krásné baleríny, takže ty si pojedu zkusit asi zítra nebo pozítří. Vážně, už jenom ty baleríny a jaro může začít v plném proudu :). Teda doufám, že už nic nepotřebuji a že mám ještě nějaké pěkné jarní kousky z minulého roku.

Ještě bych Vám napsala něco k tomu černému svetru. Posledně, když jsem ho měla na sobě, můj outfit byl doplněn černými brýlemi a k tomu jsem měla upletený copánek z culíku a víte, jak jsem si připadala???
Jako nějaká agentka FBI či Tomb Raider.
:DDD

#ShoppingIsMyCardio

2 komentáře:

  1. Moc hezké kousky! A letos to stěmi barvami mám stejné, vloni jsem kupovala takové věci a trčika každá nějaká jiná, jinak zajímá a letos ujíždím na takových těch basic. Nejradši mám třeba basic trička z C&A, jsou jakože bacic, ale ne úplně obyčejná a jsou příjemná! :):D

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne veci! Ja nakupuji taky rada v RESERVED a ZARA a co se tyce sperku, tak ted jsem si oblibila zlinsky obchod https://www.goldeligius.cz , kde bud objednam z internetu, nebo kdyz si chci neco zkusit, tak si udelam s kamaradkou prijemny vylet do Zlina. Obsluha paradni a vzdy maximalne spokojena!

    OdpovědětVymazat