30. dubna 2016

Parfémy esentis ...

Hned na začátku bych moc ráda poděkovala firmě www.esentis.cz za poslání 4 "parfémů", které jsem si mohla vybrat podle sebe, abych je vyzkoušela.Vybrala jsem si 2, které doma mám a to v originále a 2, které jsem nikdy neměla. 1.volbou byl parfém YSL / BLACK OPIUM. To je můj favorit !!! 2. CALVIN KLEIN / ETERNITY NOW 3. BRUNO BANANI / PURE WOMAN 4. DKNY / BE DELICIOUS



 ...

Opět ... když mi přišel balíček, tak jsem ho ihned musela otevřít, protože jsem vždycky zvědavá, jak ta opice, haha. Nedělejte, že to neznáte, když Vám něco přijde, tak to také musíte otevřít hned :). První parfém, který jsem chtěla vyzkoušet byl samozřejmě YSL, jak jinak, že ? Docela jsem se divila, protože když jsem se navoněla, tak vůně byla na 98% schodná s originálem. Já bych to úplně nenazvala parfémem, ale toaletní vodou, protože výdrž už není taková, jako u originálu. Když jsem odpoledne šla do města vyzkoušela jsem BRUNO BANANI. Tuto vůni doma mám, ale jako toaletní vodu. Takže výdrž vůně byla úplně stejná. Všechny vůně, které mi přišly, jsou na těch 98 procent schodné s originálem. Je super, že si svůj oblíbený parfém můžete vzít do kabelky, protože lahvička je malá a skladná, což je pro mě úplně skvělé, protože já bez jakékoliv voňavky v kabelce z baráku nevyjdu :). No jo, ženská. Rozhodně se na jejich stránky koukněte. Cena je přijatelná a za lahvičku zaplatíte 90 korun. Na výběr mají i pánské parfémy. 

INSTAGRAM DENISA.KORANOVA
FB DENNIE´S LIFE BLOG
SNAPCHAT DENNIE_28

#GoodNight

3 komentáře:

  1. Zrovna jsem taky dnes zveřejnila článek o tomto skvělé eshopu, tak pokud budeš mít chvilku tak mrkni, jak jsem byla spokojená já :)!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Más v článku zlý link na stránku. ;) Neotvorí ju.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  3. tenhle koncept se mi líbí, protože je to prakticky způsob, jak vyzkoušet vůni "naslepo" :)

    OdpovědětVymazat