7. dubna 2016

Pure coco ...

Když jsem byla včera ve městě, tak jsem si řekla, že zajdu do drogérie Teta a že si konečně koupím kokosovou vodu, která je ve světě všemi tak známá a oblíbená.
Byla jsem celá  "žhavá", až ji zaplatím a ihned ji ochutnám ...
Okamžik právě nastává a ...
  F U J 
F U J
F U J
Nic víc bych k tomu asi neřekla a asi bych se nechtěla vidět, jak jsem se tvářila, když jsem vodu ochutnala ?!

Nicméně, kokosová voda je strašně zdravá a pro tělo velmi prospěšná. Je vhodná pro sportovce. Voda obsahuje dva velmi důležité prvky a to cytokiny a kyselinu laurovou. Tyto dva prvky pomáhají při buněčném růstu a napomáhají tak ke zpomalení procesu stárnutí.
Voda je také vhodná pro ty, kteří trpí nízkým krevním tlakem.
Tato voda z mladých kokosů rychleji nastartovává metabolismus, což znamená, že tělo spaluje cukry daleko rychleji, než je tomu obvykle. 
NOO, hlavně si nemyslete, že když budete pít denně litr této vody, že zhubnete !!! Musíte tomu jít také naproti a pomoct tomu cvičením a dále pak úpravou jídelníčku.
 Prostě neexistuje žádný zázrak, který za Vás zhubne bůh ví kolik kilo chcete, ale jen Vám v něčem pomůže. Jak se říká "nic není zadarmo" a to platí i s tím, když chcete nějaké to kilo zhubnout, musíte makat a výsledky budou !!!
Skvělé je, že voda je bez tuku a bez přidaných cukrů a barviv. Je to 100% přírodní nápoj.
 (A když už jsme u toho jídla a cvičení, tak pro Vás chystám další  WORKOUT & MOTIVATION post.)

V tomhle ohledu je voda fakt super, ale v tom, jak chutná, tak za mě rozhodně ne. Každopádně je to individuální, třeba si ji koupíte a chutnat Vám bude ?!

Voda stojí v drogérii Teta 51 korun, což mi přijde docela dost. Ale je to tak - co je zdravé, je drahé. S tím se mnou musíte souhlasit :). 
Zašla jsem se kouknout i do obchodu se zdravou výživou a tam se pohybovala také okolo 50 korun. 
Kokosovou vodu si můžete zakoupit také na internetu. Stačí, když do googlu zadáte "COCO WATER"/ "PURE COCO" a vyjede Vám tam hned několik možností, kde si vodu můžete zakoupit.
Ale doporučila bych Vám www.purecoco.cz
Kde navíc teď probíhá soutěž, více naleznete i na jejich Facebooku :).

Kokosovou vodu mají ještě v jedné variantě a to s ananasovou příchutí. Možná až příště půjdu kolem zdravé výživy či drogérie, tak si ji koupím a třeba bude daleko lepší, než ta klasická. Určitě Vám dám vědět :) !


#HealthyLifeStyle

5 komentářů:

  1. Taková malá krabička za 50 Kč-.- Fakt hrozné.S tím, že zdravé věci jsou předražené naprosto souhlasím. Až nesmyslně drahé.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechápu...kokosová voda chutná skvěle - ať už "čistá", s kys. citronovou, ochucená :-). Ještě jsem neslyšela od někoho, že by nechutnala...teď prvně :). Sto chuťových buněk, sto chutí. A nepřijde mi to předražené, cena je přímo úměrná hodnotě produktu, jeho přednostem...furt lepší než "investovat" do Coca Coly a jiných jedů :). Kokosová voda je přírodní ionťák, složením blízká krevní plazmě.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně, je to individuální. Tak já nemám problém dát za něco 50 korun, do něčeho, co je zdravé, ale musí mi to chutnat :) ...

    OdpovědětVymazat