19. dubna 2016

Raw "cake" ....

V poslední době mi přijde, že se hodně rozmohla RAW strava :) ...
Proto jsem se rozhodla, že napíši nějaký recept právě s RAW stravou.
Říkala jsem si, že nemusí být vůbec špatné, když se zkombinuje banán s kokosem a kakaem. Za zkoušku nic nedám (no, teda kromě těch ingrediencí, které jsem musela jít koupit :DDD) a tak to prostě vyzkouším. Nejhorší, co se může stát je, že to vyhodím :D.
Ale nevyhodila jsem to, výsledek je úplně super !
Teda aspoň mě to strašně chutná.

Co budeme potřebovat - 

2 banány
Holandské kakao
Kokos
Ovoce

 

POSTUP - 

Banán rozmixujeme pomocí mixéru. Poté do mísy přidáme 4 polívkové lžíce kakaa a cca 130 gramů kokosu. Jestli směs bude stále řídká, přidáme ještě kokos a minimum kakaa. 
Když máme vše smíchané, "těsto" vylijeme buď na talíř nebo do malinkatých mističek, já zvolila talíř, protože jsem zrovna mističky neměla. 
Na vrch "těsta" nasypeme ovoce, podle toho, jaké máme rádi :) ...
Poté necháme klidně přes noc v lednici, aby nám to trochu ztuhlo a je hotovo.
Jednoduché a chutné ...
Jak Vám chutná? Vaše "výtvory" můžete označovat na instagramu #DenniesLifeFood, ráda se podívám :) !!!

instagram denisa.koranova
snapchat dennie_28
facebook dennie´s life blog

#BeFit

4 komentáře:

  1. Tyjo to vypadá hodně jednoduše! To určitě zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam. :) Toto by mohol zvládnuť aj taký kuchynský antitalent ako ja.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) mě se právě n a tom líbí, jak je to rychlé a snadné :)

      Vymazat