15. dubna 2016

Sunny day ...

Jsem šťastná, že jsme šly fotit tento #OOTD ještě předtím, než jsem si kalhoty roztrhla mezi nohama a pak ještě polila trochou kávy a jakoby to nebylo málo, tak ještě předtím, než na mě Kačí vylila vrchovatý vařící hrnek kávy, takže fakt slušný a to jsem potom v nich musela jet domů. Naštěstí autem, jinak bych šla raději snad nahá, tedy jako ve spodním prádle, protože to vypadalo fakt příšerně ... určitě si to dokážete živě představit :DDD ....

To byl zase tak krásný slunečný den. Ne jako dneska !!! Užívaly jsme si toho krásného počasí a bylo to moc fajn :).

Cestou na Špilberk jsme se stavěly ve Vaňkovce, kde jsme si daly čaj v Bubblelogy.

Ten den bylo zrovna všude takových lidí a asi nikdy neviděli nikoho, kdo fotí, no klasika, ale já jsem na to zvyklá a všechny lidi mám tzv. na salámu :D ...

Když jsme se táhly nahoru ke Špilberku, musely jsme se smát. Nějaké rodinka si to už štrádovala dolů a jejich dcera křičela na tátu "aaaaa, daddy please kill me" v tu ránu jsme se začaly smát, očividně ji rodinný výlet hodně bavil. Nehledě na její výraz, když křičela "kill me" :D ...

V plánu jsme měly, že budeme fotit celou dobu s tím bublifukem, ale na ten jsme nějak zapomněly a vzpomněly jsme si na něj až na úplném konci, kdy jsme se už chystaly jít domů. To je u nás úplně normální.
I tak jsme tam foukaly bubliny asi půl hodiny a vzpomínaly jsme na dětské časy :DDD

video

Tak jo vrhnu se na to hned, protože mám upovídanou náladu a z fashion článku by byl ve výsledku "upovídaný" článek.







B E H A P P Y 




Brýle H&M
Náušnice Orsay
Hodinky Tally weijl
Boty Converse
Kabelka Mohito
Bunda H&M
Vestička H&M
Tričko Dorothy Perkins
Kalhoty H&M


Když jsme se vracely domů, stavěly jsme se ve Starbucksu na Svoboďáku, protože nám už byla docela zima a tak jsme řekly, že posedíme a koukneme na fotky :)





PROSÍM VÁS, aby jste mi pomohli k tomu, aby můj INSTAGRAM DENISA.KORANOVA měl minimálně 1k+ followers, abych mohla pracovat na další spolupráci.
Teď ke mě putují 2 nové spolupráce, zatím Vám nic neprozradím, ale brzy se to dozvíte na mém FACEBOOKU - DENNIE´S LIFE BLOG / INSTAGRAMU DENISA.KORANOVA / SNAPCHATU DENNIE_28 ...
A budu moc ráda, když se připojíte k pravidelným čtenářům.

Moc Vás o to prosím a děkuji za tak krásné povzbuzující zprávy, které mi chodí !

#BeHappy

8 komentářů:

  1. Tá kožená bunda je krásna! :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Ty rifle bych moc chtěla akorát teď nemám vůbec čas chodit po obchodech.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já je chci také ... znovu :D ... musela jsem je vyhodit, protože spravit by už nešli :( takže hledám takové podobné, akorát nějaké, které nebudou strečové :) ...

      Vymazat
  3. Krásné fotky, ty kalhoty jsou dokonalý :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat