27. dubna 2016

WORKOUT / MOTIVATION / FOOD ...

Zdravím všechny čtenáře ... Je odpoledne a já jsem si řekla, že když mám konečně trochu času, tak že napíši tento cvičící / motivační článek. Cca 10 dní zpět, jsem tento článek měla skoro dopsaný a co se nestane. ANO, zapomněla jsem to uložit, vypnula jsem počítač a čau. Skoro nic se neuložilo, tak jsem si řekla, že ho napíši celý znovu. Jelikož si myslím, že tento článek bude delší, tak se na to vrhnu, aby jste ho nečetli až do bůh ví kolika hodin :) !

Taky to cvičení milujete, jako já? Ten pocit, když jste právě docvičili, ať už doma či ve fitku. To je prostě skvělý. Myslím si, že nebudu jediná, ale občas mám takové výkyvy, že mě to vůbec nebaví nebo ne nebaví, ale spíš, že se mi do toho nechce, že jsem zkrátka líná si vyndat tu blbou podložku, natočit si pití, jít se převléknout atd :-/ ...Tohle naprosto zbytečné období jsem měla nedávno a trvalo cca 2 týdny, kdy jsem to pěkně flákala, jedla jsem dokonce i nezdravé "hnusné" věci a já to na sobě prostě vidím !!! Jsem na sebe taaaak naštvaná, že to ani není možné ... Pořád si říkám, že kdybych neměla takovéhle výkyvy, tak už tu svoji vysněnou postavu mám ! NÉÉÉ, já jsem prostě deb*l a musím to vždy nějak po...pokajdit. Ukáži Vám fotku, kdy jsem fakt poctivě cvičila, jedla jen to zdravé (občas jsem si dala něco nezdravého) a byla jsem šťastná, že tam konečně něco mám a jde to dokonce i vidět. Tady je ... 



I  W A N T I T B A C K, P L E A S E !

Tak pojďme ještě společně zamakat, než začne období sukní / šortek / plavek.

M O T I V A T I O N

1.na instagramu denisa.koranova jste si již mohli všimnout, že jsem nedávno hledala novou "výbavu" na cvičení ! Jooo, tohle určitě udělejte. Zajeďte si do nějakého obchodního centra, navštivte sport a kupte si nové oblečení. Vždy, když mám nové oblečení, mám o to víc chuť se hned do toho pustit !
2.vyberte si nějaký sport / cvičení, které Vás bude bavit a každý den si naplánujte, co budete následující den cvičit. Já si udělala takový "workout plan" na celý týden. Kde jsem si na každý den napsala, co budu dělat. Snažte se to dodržovat !
3. dalším pomocníkem je to, že si na papír napíšete 10 důvodů proč nejíst sladké / nezdravé. Např., když budu jíst sladké / nezdravé - do léta nikdy nedosáhnu svého cíle ... když budu jíst sladké, nebudu mít hezké nohy v té nové sukni, kterou si za odměnu koupím. Napište si 10 důvodů, proč sladké / nezdravé věci přestat jíst a dejte si to někam na oči, nalepte si to třeba na skříňku nebo zrcadlo, prostě kamkoliv, kde si toho každého ráno všimnete a přečtete si to !
4.pořiďte si nějaký sešit, kam si budete všechno, co se týče cvičení zapisovat. Každý večer si k tomu sedněte a napište si nějaké cíle, které chcete druhý den splnit. Dejme tomu taková "mini challenge"Např. - pondělí - mít zdravou snídaní / vypít 2,5 litru vody / zacvičit si / kávu vyměnit za čaj. No a druhý den si večer zaškrtněte, co jste udělali a co ne. Já za každý nesplněný cíl udělám 50 dřepů.

W O R K O U T

Teď bych přešla k tomu cvičení. Vždycky si říkám, jak budu celých 12 týdnů cvičit Kaylu, kterou všichni určitě znáte, jenže já to prostě nikdy nevydržím, na tohle bych potřebovala nějakého parťáka, který to bude cvičit se mnou. Ne, že bych to fyzicky nezvládala, ale prostě vždycky mě to přestane bavit. Nedávno jsem začala cvičit Jilian, kterou také určitě všichni znáte. Říkám si "to je jen měsíc, to bych mohla vydržet" a  zase nic ... zase jsem to vydržela cca 2 týdny a začala jsem cvičit něco jiného.
Opět jsem se vrátila ke cvičení, které mě baví asi ze všeho nejvíc, když cvičím doma. Cvičím podle videí na youtube, které naleznete na kanále Passion 4 profession. Určitě se mrkněte. Zmiňovala jsem se o "workout plan". Můj "workout plan" je takový, že PO a ÚT cvičím abs, podle zmiňovaného kanálu na YT. Ve ST dělám cardio. Někdy jdu na trampolínky, někdy si jdu zaběhat ven a když mám náladu, tak vytáhnu švihadlo a 30 minut skáču. ČT a PÁ cvičím zadek a nohy opět podle zmiňovaného kanálu. SO je na řadě opět cardio a NEDĚLE(at), jak už nám sama naznačuje,  že nemáme nic dělat a proto je relaxační. Když mě ale popadne to, že cvičit chci, tak si dám yogu, kterou cvičím podle aplikace, kterou jsem si stáhla na appstore, ale určitě nějaké videa najdete na youtube.

F O O D

A na závěr něco málo k jídlu.  Hodně z Vás se mě ptá, proč jako nechci jíst to sladké / nezdravé. 
Opravdu to nejím kvůli tomu, že držím nějaké diety atp., prostě to, co je tak skvělé, všechny ty čokoládky, hamburgery, různé dortíčky atd., jsou pro tělo špatné a nedělají tělu žádnou dobrotu. Neříkám, že si občas něco takového nedopřeji, ale nejím to rozhodně každý den ! A druhým podnětem, proč to nechci jíst je to, že cvičím a jelikož chci mít tu vysněnou postavu, tak musím omezit všechny tyhle cukry / nezdravé věci, protože ty rozhodně k té top postavě nikdy nepřispějí !!!!
Vyměňte světlé pečivo za tmavé, kávu vyměňte za čaj, slazené vody vyměňte za čistou vodu, sladké nahraďte ovocem a zeleninou ! Nezapomeňte dodržovat pitný režim. Nejvíce by se mělo pít ráno / dopoledne, protože do oběda se nám díky vodě "vyplavují" z těla všechny ty "hnusy" ty, které jsou pro tělo špatné a díky nim se například vytváří celulitida. Pořiďte si nějakou láhev a mějte ji neustále u sebe a naplněnou. Musím říct, že když mám při sobě láhev, piji pořád. Jakmile ji nemám, do kuchyně si jen tak vodu natočit nejdu ... Ještě bych Vám doporučila, že po jakémkoliv cvičení by jste se měli do půl hodiny najíst, nejlépe si dát nějaký proteinový nápoj nebo proteinovou tyčinku. Chystám se zase objednat proteinové nápoje a tyčinky po cvičení, takže pokud chcete, napište mi do komentářů a já určitě napíši článek :).


Choďte pěšky.
Jezte pravidelně po 2 - 3 hodinách.
Dodržujte pitný režim.
Nezdravé věci nahraďte zdravými.
Cvičte aspoň ob den.
A ŽÁDNÉ VÝMLUVY !!!

Uvidíte, že jakmile se do tohoto režimu dostanete, bude to pro Vás hračka :).

Instagram denisa.koranova 
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28 
... staňte se mým pravidelným čtenářem (vpravo dole "pravidelní čtenáři")

No a to by bylo dneska asi všechno. Děkuji Všem za krásné zprávy, co mi píšete a mějte se hezky.
A já teď běžím do fitka, takže se také všichni zvedněte od těch počítačů, tabletů, mobilů ... a běžte si zacvičit. LÉTO SE BLÍŽÍ TAK ŠUP ŠUP !!!!!!

#BeFit

6 komentářů:

  1. Super článek! Jdu do toho už si sepisuji lístečky typu nejez to naroste ti prdel atd. a oblepím si s nimi všechny šuplíčky a skříňky v kuchyni :D
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. jojooo, strašně rychle, tak šup šup :) !!!

      Vymazat
  3. Pěkný článek! ☺ Já už jsem cvičení zařadila do svého života, ale znám chvilky, kdy mě to nebaví, ale dokopu se do toho... Já teď plánuji velkou změnu, přes prázdniny to rozjedu a po nich to teprv pojede! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  4. Úplne super článok 😃 veľmi ma ro inšpirovalo 😊len tak ďalej

    OdpovědětVymazat