26. května 2016

Banánová zmrzlina / banana ice cream ...

AHOOOOOJ, tak Vám mohu konečně říct, že mám letní semestr hotový, tedy skoro hotový, už mi chybí jen malý krůček a to ten, že dopíši záměr diplomové práce a je tooo ... Konečně, fakt jo, těšila jsem se, až si zase v klidu sednu k počítači a budu pro Vás připravovat články, takže tímto vítejte po dlouhé době u nového článku :).

Mmm, mmm, mmm. Asi tak nějak to vypadalo, když jsem zmrzlinu ochutnala ... Tentokrát přicházím, ano, OPĚT se strašně jednoduchým "receptem", jak si udělat domácí zmrzlinu z banánů. Na těchto "receptech" miluji tu jednoduchost, výbornou chuť a taky to, že se dá "mlsat" i zdravě, což je fakt báječný, protože nikdo nemusí mít žádné výčitky !!! MMM to je vynikající, akorát ji tu při psání článku jím a prostě MŇAM ! Co vlastně budeme potřebovat ? Banán, jak jednoduché, co? Trochu mléka a něco, čím to ozdobíme. A jak na to ? Úplně jednoduše. Banán si nakrájíme na kolečka, které pak dáme do misky a necháme zmrazit. Když je banán zmražený, vyndáme ho, do misky přilijeme trochu mléka, já zvolila Alpro mandlové a rozmixujeme. Upozorňuji Vás NEDĚLEJTE TO RUČNÍM MIXÉREM :D !!! Můj první pokus dopadl tak, že jsem zmrzlinu mohla vyhodit ... no, vyhodila jsem jí, ale i tak jsem si ji vyfotila :DDD a víte proč? Tyčový mixér nemá tak velký výkon, aby rozmixoval mražené věci. Takže když jsem tak stála s mixérem v ruce, který mixoval banán, myšlenky jsem měla pouze na to, až konečně taky ochutnám tuhle zmrzlinu, která je v poslední době všude chválená. Jak tak stojím, cítím smrad, říkám si, co to asi může být ... no nic, mixuji si dál, když jsem měla hotovo, misku se zmrzlinou jsem si naaranžovala a šla jsem vše vyfotit. Koukla jsem se zblízka a viděla jsem, jak jsou ve zmrzlině kousky umělé hmoty z mixéru.. Mixér prostě nezvládl takovou zátěž ... i to se stává. Nůž nebyl natolik silný, aby rozmixoval zmrzlý banán a tak se z druhé strany začal protáčet a tím pádem se spíš mixoval ten plast, než ten banán :DDD. Rychle jsem mixér umyla a vrátila na své místo ... "ale to jsem já neudělala, to samo"  !!!


No nic, po prvním neúspěchu jsem si opět oloupala banán, nakrájela ho na kolečka a šoupla přes noc do ledničky. Druhý pokus už za to stál !!! Tentokrát jsem nic nerozbila ... tedy až na to, že když jsem otevírala plastovou misku se zmraženými banány, tak jsem zlomila víčko, ještě že jich tu mám tolik :DDD ... Určitě mi dejte vědět, jak Vám zmrzlina chutná a na instagramu označujte Vaše "výtvory" pod #DenniesLifeFood, ráda se podívám. :)).



INSTAGRAM DENISA.KORANOVA
FB DENNIE´S LIFE BLOG
SNAPCHAT DENNIE_28
TWITTER DENDULKA28
PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI (vpravo dole na blogu)

#EnjoyTheDay

6 komentářů:

  1. Mňam vyzerá to skvele! Pozývam ťa na giveaway :) VAVA blogger

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to jsem se zasmála :D Jsi přesně jako já, taky kolikrát udělám takovou kravinu, která mě nejdřív absolutně vůbec nedojde :D A většinou je to v kuchyni... :D A zmrzlina vypadá úžasně, určitě zkusím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sranda je, že se mi to vždycky povede v tu dobu, když určitou věc dělám kvůli blogu :D heh.

      Vymazat