31. května 2016

May in pictures ...

Ahoj brouci ! Dneska si "hraji" na tu nejhodnější tetu na světě a hlídám malého prcka. Ne, nehraji si na nejhodnější tetu, já ta nejhodnější teta na světě jsem !!! Než jsem si prcka dovezla domů, tak jsem zmokla, jak ta slepice, jako bych za poslední týden nezmokla už tolikrát. Nicméně, po chvíli se mi ho podařilo uspat, tak spinká na gauči vedle mě, a já mám chvíli na to, abych napsala nový článek. Jelikož je konec měsíce, tak napíšu takový článek, kde budou RANDOM fotky z celého měsíce, co jsem dělala, kde jsem byla atd. Rozhodla jsem se, že tyto články budu dělat každý měsíc. Většinu fotek jste již mohli vidět na instagramu denisa.koranova a nebo na snapchatu dennie_28. Doufám, že se Vám tyto články budou líbit ?! Dejte mi vědět a užijte si den, i když nevím, venku je fakt hnusně, takže až pojedu "odevzdat" prcka, tak si stáhnu nějaký film a budu se válet, co jiného ?! Nebo má někdo nějaký jiný plán :)?!



































Tento měsíc se nesl ve znamení samých zkoušek, takže jsem skoro nikde nebyla. Ale už mám skoro hotovo, ještě dopsat záměr diplomové práce a konečně mám letní semestr kompletně hotový. Dejte mi určitě vědět, zda se Vám tento článek líbil ?! Mějte se krásně.
Ps: "nebudu se válet, jak jsem zmiňovala na začátku článku. Teď mi přišla sms, že jdu na noční. Mé plány jsou tzv. v tahu" :DDD.

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

2 komentáře: