4. května 2016

Picnic in Brno ...

Minutku, zapnu si písničky a můžeme jít na to ... Jooojooo, tohle počasí zkrátka miluji. Ten den, co jsme šly fotit, bylo počasí fakt boží (článek píši až docela po dlouhé době, co jsme byly fotit, ale nevadí:)). Zaparkovaly jsme ve Vaňkovce, koupily jsme si něco k obědu v "BAGETERIE BOULEVARD" a poté jsme se vydaly do Denisových Sadů a pod Petrov, kde jsme fotily :))). Jsem úplně nadšená z toho, že někdo se mnou na #OOTD postech spolupracuje a že nás to obě dvě baví. No, i když teď jsme dlouhou dobu nebyly nic fotit, tak se těším, až zase půjdeme a napravíme to. Ten den jsme si říkaly, že bychom začaly natáčet VLOGY, tak jsme začaly, ale zatím jsme nikam nic nenahrály :D. Video je strašně vtipné, protože se na něm pořád smějeme a máme strašně blbé kecy :DDD (možná proto jsme ho nikam nedaly). Celý ten den byl strašně veselý  ... pravda, když jsme my dvě spolu, tak jsme veselé pořád :) !!! Teď jsem si tak vybavila, když jsme natáčely náš první vlog, tak za námi přišel nějaký divný chlap a říká "holkyyyy, nechcete selfíčko" ... koukly jsme se na něj, pak na sebe a začaly jsme se strašně smát :DDD ... No jo, v Brně jsou všude zvláštní lidé, ale jinak, když tam jsem, tak to tam přímo miluji, ale Vy, co mě znáte, tak to víte :) !


špinavé kalhoty od Timmyho :D



jsem zase něco vysvětlovala, ne ?! :D











Haha, na každé 4-té fotce mám buď vypláznutý jazyk nebo něco jim / piji a nebo něco zkoumám na telefonu a na zbylých fotkách jsem vysmátá a neustále se upravuji :). Doufám, že se Vám fotky líbí a přeji všem krásný slunečný den !
JÁ A MÁ FOTOGRAFKA KAČÍÍÍÍ 
Brýle H&M
Náušnice Atmosphere
Náhrdelník Kik
Tílko H&M
Bunda Zara
Vesta New Yorker
Kalhoty Terranova
Slip-on boty Deichmann
Hodinky Guess
Rtěnka POZOR JINÁ NEŽ VŽDY Catrice
Lak na nehty Essence 

INSTAGRAM DENISA.KORANOVA
FB DENNIE´S LIFE BLOG
SNAPCHAT DENNIE_28
Staňte se mým PRAVIDELNÝM ČTENÁŘEM (vpravo dole)
#EnjoyEveryDay

9 komentářů:

  1. Tak ta fotka s pejskem je boží, jak je roztaženej :DDD Brno je skvělý město a pikniky pod Petrovem na jaře a v léte miluju! Stejně tak jako patatas z Bageterky, moje guilty pleasure <3

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, opravdu moc povedené a sluší Vám to. :)

    OdpovědětVymazat