12. května 2016

School / comming soon ...

Všechny Vás zdravím. Já jsem před chvíli vstávala a klidně bych spala dál. Dneska bych si udělala nejraději kávu / čaj a koukala na televizi nebo si pustila nějaký seriál, prostě šla bych dělat vlastně cokoliv, ALE bohužel #EXAMSEASON :(  možná, že odpoledne něco zase podniku ... Tímto bych Vám chtěla říct a předem se omluvit, že během těchto 2 týdnu nečekejte moc velkou aktivitu na blogu, protože mám zkoušky a chci je všechny zvládnou v prvním termínu. Jestli se mi to vše podaří tak 24.5 budu mít hotovo a budu se plně věnovat blogu. Tímto bych Vám chtěla říct na co všechno se můžete těšit. Takžeeee ... určitě to budou ZDRAVÉ RECEPTY, už mám sepsané 2, ale ještě je musím upéct / udělat, na to se těším, protože u toho jednoho receptu jsem zvědavá, jaké budou Vaše reakce, hehe. Potom chci dělat takové RANDOM fotky z celého měsíce, co se vlastně za ten měsíc dělo. Už se mi tu hromadí oblečení, které jsem si za poslední dobu koupila, takže udělám zase nějaký FASHION článek s mými novinkami v šatníku. A určitě zase budou nějaké OOTD posty, kdy půjdu fotit mé oblíbené outfity. Také budou po dlouhé době posty z BEAUTY sekce. Jako je například daily make-up, recenze na výrobky a oblíbenosti, na které nedám dopustit. No a rozhodně čekejte články, která patří do MY DIARY, protože jak udělám zkoušky, tak už mám takových plánů, že se na to neskutečně těším a těším se, až se s Vámi o tom vždycky podělím. Vážně se nezlobte. Ale čím dřív udělám zkoušky, tím dřív se můžete těšit na všechny ty články, které jsem zmiňovala výše :-* ... takže #WishMeLuck

Zkouškový outfit 
Kabelka MOHITO
Sukně NEW YORKER
Hodinky TALLY WEIJL
Helenka TAKKO



INSTAGRAM DENISA.KORANOVA
FB DENNIE´S LIFE BLOG
SNAPCHAT DENNIE_28
PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI (vpravo dole na blogu)

#LoveLife

4 komentáře:

  1. U mňa to isté.. #examseason, klauzúry a iné desivé veci :D :D Veľa šťastia! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šílenost, co si budeme povídat. Také přeji hodně štěstí ! :)

      Vymazat