3. května 2016

Supertelo.cz / breakfast - fitness food ...

Tak tohle byla neuvěřitelná rychlost dodání balíčku. Jeden den se domlouváte na odeslání balíčku a předpokládáte, že dorazí až tak během 2 dnů ... druhý den ráno někdo zvoní ... samozřejmě, že jsem ještě spala, odlepila jsem tedy oči, "běžela" k oknu, vykoukla z něj a tam pošťák, který mi říkal, že má pro mě balíček ... cestou ke dveřím jsem přemýšlela, co to může být, jestli to jsou ty nové plavky a nebo boty, které jsem si objednala :DDD. Ve výsledku to byl balíček ze stránky, kterou rozhodně doporučím navštívit a to www.supertelo.cz a nebo přímo jejich obchod www.obchod.supertelo.cz .Takové rychlé dodání jsem opravdu nečekala a docela mě až zaskočilo, že to bylo tak rychlé. Většinou na balíčky čekám ty dva dny.



Ze supertělo mi přišel balíček, ve kterém byla tato výýýýbornááá kaše, která má příchuť čokolády a máty. Možná bych byla ale raději, kdyby to byla příchuť vyloženě čokoládová, bez té máty. Já mnohokrát děkuji, protože od teď už nebudu snídat dlouhou dobu nic jiného, než právě tuto kaši, která je boží. Poslední dobou mi ovesná kaše na snídani lezla docela krkem. Stále jsem vymýšlela a vymýšlím, co jiného / rychlého / zdravého si budu dělat. Teď už je to jasné. Někde jsem se dočetla, že ovesná kaše na snídani není až tak dobrá, protože jestli si do ní nepřidáváte nějaké zdravé tuky v podobě různých oříšků, tak Vaše tělo bude za chvíli vyžadovat další jídlo. A je to pravda, pořád jsem si říkala, jak je možné, že když si udělám plnou misku ovesné kaše, dám do ní ovoce, že mám za chvíli hlad ?! Když jsem si udělala tuto čokoládovou kaši, hlad jsem nepociťovala až do oběda. Ti, co mě znají, tak ví, že ještě mezi snídaní a obědem musím mít svačinku. Občas si i do této kaše přidám třeba jahody / borůvky / banán, chutná mi pak mnohem víc a tu mátu tam tolik necítím, což je super.
Jestli máte zájem o tuto kaši, veškeré informace naleznete zde. Vy, co se alespoň trochu zajímáte o zdravou výživu a i o ten pohyb, rozhodně doporučím, aby jste navštívili jejich facebookové stránky, na kterých naleznete mnoho užitečných rad. Super tělo naleznete na Facebooku supertělo.cz, na Instagramu supertelo.cz a pro ty, kteří mají i Twitter, tak tam je naleznete pod nickem jak jinak, než supertělo.cz :).Pro supertělo jsou produkty dodávány firmou PROM-IN. Na stránkách naleznete snad všechno od sportovní výživy, sportovních potřeb, vybavení až po dvd, podle kterých můžete cvičit. Když jsem dneska projížděla, co tam všechno mají, zaujal mě smoothie mixér. Jeden jsem doma už měla, nevím jak, ale prostě se rozbil. Neee, neblázněte, já za to nemůžu "to samo". Myslím, že už jen díky super radám si stránku oblíbí každý sportovec a nebo ten, co se o tohle alespoň trochu zajímá. Ještě jednou moc Vám děkuji !!!

Facebook Dennie´s life blog
Instagram denisa.koranova
Snapchat dennie_28

#BeFit

2 komentáře:

  1. Teda o stránce jsem ještě neslyšel. Na kaši by mi asi taky vadila ta máta, ale s jahodama musela být super!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím ovocem je to rozhodně lepší, tedy aspoň za mě :)

      Vymazat