21. května 2016

Yaay, it´s friday ...

Hello. Chtěla bych Vám říct, že jsem stále na živu. Dnešní den (tedy už včerejší, článek jsem začala psát včera a nestihla jsem to) začal vážně skvěle, kdo sleduje mojí stránku na FB (dennie´s life blog), tak už určitě zaregistroval, jak ten den krásně začal. Jakoby nestačilo, že jsem si ráno trochu rozsekla čelo, když jsem hledala košili na dnešní zkoušku, stalo se toho mnohem víc ... když jsem se mordovala s kabelkou, která mi nešla zapnout, tak jsem se hlavou bouchla o roh skříňky .... když jsem si šla dělat kávu, ukopla jsem si prst u nohy o kufr ... když jsem se rozhodla, že raději už půjdu, tak jsem se šla obout a nakopla jsem konev na kytky ... hrůza, opravdu vydařený začátek dne ! Na dnešní zkoušce při mě stáli Svatí, tedy aspoň ti dva, co tam se mnou byli na potítku :)). To je tak, když si vytáhne nějakou otázku a ve výsledku máte mluvit o ničem úplně jiném. Supeeer. Měla jsem chvílemi zatmění, ale důležité bylo, že jsem dostala E (i když tím bych se asi vytahovat moc neměla) a byla jsem happy, jak dva grepy. Byla jsem si jistá a také jsem byla smířená s tím, že jdu na druhý pokus. Naštěstí nemusím a jsem nesmírně vděčná, tohle byla asi zatím nejhorší zkouška za celou dobu na vysoké a to jsem tomu věnovala fakt každý den minimálně 2 - 3 hodiny po dobu jednoho týdne. No, už bylo dost o škole ... Jakmile jsem vylezla ze třídy, všem, kteří mi psali, že mi drží palce, tak jsem odepsala, že to mám a tudíž mě čekají už "jen" 2 poslední zkoušky a to v pondělí a hned v úterý. Poté začne pohodička. Po zkoušce jsem volala Markétce, se kterou jsme šly pokecat na kávičku. Klasika. Kávu jsem nutně potřebovala, od rána mi třeštila hlava, nic jsem nepila, bylo strašný dusno a bylo mi z toho úplně děsně. Když jsem šla venčit Timmyho, polil mě studený pot a strašně blbě se mi dýchalo. Vzpomněla jsem si tak na léto, kdy jsem málem omdlela v tramvaji a tak jsem šla raději domů, kde jsem do sebe nalila asi litr vody. Teď bych se ještě vrátila k té kávě. Ke kávě jsme si samozřejmě daly vodu s mátou a jahodami. Ale proč Vám to vůbec říkám, jasné, že jsme si daly vodu, ale počkejte chvíli ... Po hodině kecání jsme se zvedly a šly ještě na bubble tea, kde jsem si dala, opět jak jinak, než tu největší velikost, kterou mají. Vždycky si všechno dávám velké, ať je to kafe, či cokoliv jiného :D To vyznělo asi divně, co ?! :D ... Když jsem čekaly na zastávce na tramvaj, tak jsem dopíjela své bubble a úplně nesnáším, když mi tam zbude na dně želé, takže jsem ho rychlostí blesku brčkem vycucala, až jsem se doslova málem udusila. Markét se mi strašně smála a já říkala, že to musím stihnout, než mi pojedete tramvaj, protože v tramvaji nechci srkat, aby na mě všichni koukali, jak na nějakého exota, který nechce vyhodit zbytek želé z bubble :DDD ...I přesto, kolik jsem toho vypila, tak mě brutálně bolela hlava, jasně, že jsem potřebovala na záchod, ale smůla Deny, smůla, už ti jede tramvaj ... takže jistě všichni víte, jak mi bylo, když jsem přes30 minut seděla v tramvaji.
Když už jsem jela tramvají a rozhlížela jsem se kolem sebe, tak se mi chtělo strašně smát a nebo možná spíš brečet ?! Kolikrát žasnu, jakou kombinaci oblečení lidé volí. Takže, kde bych začala ? Jedna paní měla na sobě růžovou mikinu s kapucí, k tomu zelenou kabelku, a k tomu šedivé tenisky, ze kterých vykukovaly modré ponožky ?! WTF ? Ehm, byl tam pán, který měl kožené boty a z těch bot mu lezly fialové flísové ponožky, které v zimě nosím, když mi je zima. Odpoledne už bylo šílené vedro a nějaké slečna byla nejspíš v módu zima, protože měla zimní bundu ... Jako některé ty kombinace jsou k nezaplacení, vážně žasnu. Ale určitě Vám to nemusím popisovat, protože každý se s nějakým skvělým outfítkem setkal. Po cestě jsem si psala se spolužačkou, která šla dělat zkoušku mezi posledními a dostaly jsme se až k tomu, že bychom se možná těmito lidmi měly nechat inspirovat ???!!! NEEE, jen to ne, prosím :DDD ..
Teď akorát sedím na posteli, mám chvíli času a tak jsem řekla, že Vám aspoň něco málo napíši. Za chvíli se budu připravovat, protože jdeme s kamarádkou večer posedět. Tak se aspoň odreaguji, to učení mě zabíjí !!! Zítra mě čeká den se sociologií a to i v neděli, v pondělí to prostě zmáknu a v úterý jdu na angličtinu. Poté se Vám budu opět věnovat na 100 %. Už se vážně těším.
Joooo a abych ještě nezapomněla třešničku na dortu. Občas jsem ten retard v tramvaji i já. Jako vždycky, když někam jedu tak poslouchám písničky, bez iPodu ani ránu ! No a v Litvínově ve městě nastupovala stará paní a já ji chtěla pustit sednout. Když mám sluchátka a hudba mi hraje samozřejmě nahlas a chci něco říct, tak strašně křičím, protože se potřebuji slyšet i přes hrající hudbu, teď je Vám úplně jasné, co jsem v té tramvaji udělala :D. Ano, na tu paní jsem řvala "chcete se posadit" ? V tu ránu se na mě všichni zepředu otočili, proč tak řvu. Chudák paní, určitě si myslela, že na ní křičím kvůli tomu, že si myslím, že je hluchá :DDD ...
Dnes už je sobota ráno. Jdu Vám dopsat článek a jdu se (m)učit. Večer jsme jely do Mostu tramvají, jistě že jsem opět nic nestíhala, lítala jsem po baráku sem a tam, ale stihly jsme tooo, já to stihnu ve výsledku vždycky :D. Cestou v tramvaji jsem se zase kochala krásnými modely. Jedna paní měla fakt krásné bílé lodičky do špičky, které se tak hezky třpytily a víte, co k tomu měla? Sportovní bundu, WTF? To vážně ?! Večer jsme si užily, daly jsme si večeři, nějaký ten drink a bylo fajn. V 1 hodinu jsme to zakončily na kebabu. Když jsme se vezly domů autem, Evči přítel se na nás tak kouká, jak jíme ten kebab a říká "no Vy jste princezny v 1 ráno kebab" :D. Tímto jsem opět ukončila cheat days !!! No a já už vážně musím jít dělat něco do školy, tak snad se dokopu, tak se mějte hezky, užijte si víkend a v úterý se Vám ozvu :-*.


Kabelka Deichmann
Hodinky Tally Weijl
Náhrdeník Guess
Tílko New Look




Instagram denisa.koranova
Snapchat dennie_28
FB dennie´s life blog
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

5 komentářů:

  1. Tedaa ty jsi měla ale smolný den :D Ale řešit vše s úsměvem je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mívám i daleko horší, jednou jsem měla fakt děsný den a zakončilo se to večerní pokutou v tramvaji, protože jsem vůbec netušila, že si musím zaplatit měsíční kartu na MHD :D takže super. Ale jo, S ÚSMĚVEM TO JDE VŽDYCKY LÍP ! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Heh, tu mi chválí úplně každý :) děkuji :)

      Vymazat
  3. Skvelé fotky, a tá kabelka je DOKONALÁ! ♥

    OdpovědětVymazat