9. května 2016

Zdravé knedlíky s ovocnou polevou ... LUNCH / BREAKFAST ...

Už od mala miluji sladké knedlíky od babičky ... babi jako "SORRY" :DDD, ale tyhle knedlíky nemají chybu. Je mi trapný napsat, že to je zase jednoduchý, jako u každého receptu, ale fakt, je to strašně jednoduchý. Úplně na těch všech receptech miluji, že jsou JEDNODUCHÉ, RYCHLÉ, ZDRAVÉ A VYNIKAJÍCÍ :) ... Celý předešlý týden jsem se těšila na to, až Vám tento recept napíši. Protože když jsem je udělala doma, tak na ně byli strašně dobré ohlasy a všichni se těší, až je udělám znovu :D. Prý jich mám příště udělat víc, hehe.




BUDEME POTŘEBOVAT -

Ovesné vločky 150 g
Alpro mléko 50 ml
Med 2 polévkové lžíce
Odtučněný tvaroh 250 g
Ovoce
Kokos

POSTUP - 


Předem Vás upozorňuji, aby jste dodržovali poměry !!! Já, když jsem je dělala poprvé, tak jsem všechny ingredience dávala od oka, protože jsem byla líná jít vyměnit baterky ve váze a taky to tak dopadlo. Vůbec se mi nepodařilo udělat hezky kulaté knedlíky a ve výsledku to byly takové placky a vůbec to nebylo hezké :D. Takže tak ! Vločky, med, tvaroh a mléko (já použila Alpro čokoládové) dáme do misky a uděláme těsto, když máme všechny ingredience smíchané tak těsto rozmixujeme tyčovým mixérem, protože jinak knedlíky rozhodně nebudou kulaté, to mi věřte. Nebo si rovnou kupte rozemleté ovesné vločky. Do hrne natočíme vodu a přivedeme k varu. Mezitím si připravujeme libovolně velké knedlíčky. Když už je voda připravená, knedlíky opatrně "naházíme" do hrnce a vaříme je cca 10 minut. Když se nám knedlíky vaří, vezmeme si jakékoliv ovoce, které opět s ručním mixérem rozmixujeme a poté ho dáme na minutu do mikrovlnné trouby, abychom ho měli teplé, chutná to pak daleko lépe, než když je studené. Když už máme knedlíky hotové, vyndáme je z vody, zalijeme ovocnou omáčkou, můžeme posypat i kokosem a můžeme podávat na stůl. Pokud zkoušíte tyto recepty, na instagramu je můžete označovat #DenniesLifeFood .... No a já se jdu zase učit na zítřejší zkoušku. Takže zítra v 10 hodin na mě musíte myslet !

INSTAGRAM DENISA.KORANOVA
FB DENNIE´S LIFE BLOG
SNAPCHAT DENNIE_28
Staňte se mým PRAVIDELNÝM ČTENÁŘEM (vpravo dole "pravidelní čtenáři")

#BeFit

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Je to mega dobré a strašně jednoduché, to zkus, je to za chviličku hotové a pak mi dej vědět :)

      Vymazat
  2. Vypadají hodně lákavě :)

    http://touhyalasky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Už ať jsou čerstvé jahody na zahradě a můžu tuto dobrotu vyzkoušet!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to neskutočne dobre! ♥
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat