20. června 2016

Acai bowl ...

F I N A L L Y ... Už tolikrát jsem říkala, že jakmile si udělám acai bowl, tak ji musím vyfotit a podělit se s Vámi na blogu. Jenže vždycky přišla věta - "sakra, zase jsem ji zapomněla vyfotit". Ale tentokrát jsem ji vyfotila dřív, než jsem ji s chutí stačila sníst :) !!!
Acai je chutí podobná našim borůvkám či malinám, je považována za super food, má antioxidační schopnosti, snižuje cholesterol, obsahuje mnoho vlákniny, což je strašně super, protože se budete cítit plní, obsahuje hodně vitamínů minerálů. Především jde o vitamín C a E.


Acai si můžete zakoupit v obchodě se zdravou výživou, kde zakoupíte tento pytlík za nějakých 230 korun.  V některých obchodech můžete acai koupit i ve zmražené formě. 


Na acai bowl budeme potřebovat -

Acai (1 lžička) / Banán / Jahody / borůvky / maliny ... Plátky kokosu / Chia semínka / Mražené ovoce

Postup - 

Banán, hrníček mraženého ovoce a lžičku acai prášku dáme do mixéru a rozmixujeme. A to je celý složitý proces téhle pochutiny, hihi. Poté přidáme to, co máme rádi - maliny,borůvky, jahody, chia, kokos ....

Cca před 15 minutami jsem acai bowl měla, je osvěžující v tomhle vedru. Takže šup do obchodu pro acai, aby jste si ji také mohli udělat ! :) 

Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

4 komentáře:

  1. Vypadá to úžasně! Vždycky obdivuji tyhle mísy :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :D, Kdyby mi to aspoň někdo chystal :D

      Vymazat
  2. Acai mám taky na seznamu, že musím vyzkoušet, ale obecně mám tyhle smoothie bowls ráda, na snídaně jsem ujetá :-)

    OdpovědětVymazat