8. června 2016

Coffeé time / black overal ...

Pořád jsem si říkala, jak strašně moc chci overal. Snad dvě léta po sobě jsem říkala, že si ho koupím, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. Ani nevím proč? To už je asi jedno, protože jsem si ho konečně po sto letech koupila :). No, ani nevím, jestli z něj mám být nadšená a nebo ne. Má to jednu nevýhodu. Určitě každý ví, o čem mluvím. Ano, je to záchod. Nejlepší je, když máte přes overal ještě nějakou bundičku atp. a potřebujete na wc :D. Nebudu to dál rozepisovat, každý si to určitě dokáže živě představit, jak hrozné to je. Tedy aspoň ta, která overal vlastní. Možná i ten, který overal vlastní :DDD ?! Dělám si srandu. Nee, ale asi se mi líbí, zkoušela jsem si dva. Jeden klasicky černý, jak jinak, že ?! A druhý pruhovaný modro - bílý. Vůbec jsem nevěděla, který si mám vzít, ale vyhrál černý, protože prostě černá jde ke všemu, navíc měl i ramínka oproti tomu druhému a měl hezky řešené záda :). No sami se koukněte a pak mi můžete říct, jestli se Vám líbí a nebo ne. Nosíte také overaly ?!


Předevčírem bylo taaaaak krásně, tedy až do chvíle, dokud jsme nezmokly ... Achjo, já už si připadám, jak když žiji v Anglii s tím počasím, to je fakt děsné. Chvíli teplo, chvíli prší, chvíli bouřka, chvíli kroupy a pak zase sto stupňů, že by jeden padl ... No nic. V pondělí jsme ráno jely do OC, kde jsme šly do Lagarta - STÁLÝ ŠTAMGASTI, jako fakt, taková klasika, když jdeme na kafe. V Lagartu jsem si dala na snídani - sandwich, cappuccino a vodu. Najedly jsme se, pokecaly a šly jsme se projít. Řekla jsem si, že rovnou cvaknu pár fotek, které hodím na blog ... a tady je máte :))
.







Overal H&M
Bunda Zara
Náhrdelník (už nevím)
Hodinky Tally weijl
Boty Atmosphere
Kabelka Mohito

Já jsem dneska po noční. Byla to zatím ta nejhorší noční za celou dobu. Vždycky, když ráno přijdu, tak spím maximálně 2 hodiny a pak už jsem schopná fungovat úplně normálně. Dneska ale ne. Když jsem ráno přišla, zalomila jsem to na 3 hodinky ... teď dopíši článek, půjdu vyvenčit Timmyho a jdu to ještě na hodinku, dvě, tři ... zalomit :DDD. Néé, doufám, že to tak dlouho nebude, nechci prospat tak krásný den, navíc na večer už mám nějaký plán, takže to nesmím zaspat, dotyčná osoba by měla určitě radost, kdyby na mě čekala a já pořád v posteli. Hehe, tak se mějte krásně a užijte si sluníčkový den :-**.

Ps: "omlouvám se za kvalitu fotek, neměla jsem foťák, ale tak snad to tentokrát přežijete a i tak se Vám článek bude líbit" :)).
Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)


#EnjoyTheDay

8 komentářů:

  1. Opravdu krásný outfit, moc ti ten overal sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda moc ti to sluší, ten overal je nádherný. Moc se mi líbí ta holá záda.
    Beauty by K. - zapoj se do soutěže.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten černý je opravdu krásný a dobře ti padne! Také už dlouho pátrám po černém, zatím se nepoštěstilo :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, moc hezke a zvlaste ten nahrdenilnik ;) Ja tento styl miluji. ted jsem dostala od pritele tento https://www.goldeligius.cz/nahrdelniky-z-chirurgicke-oceli/calvin-klein-nahrdelnik-forward-kj1qjn200100.html a jeste mam spoustu dalsich, ale nedaji se sem davat fotky a na netu jen nemuzu najit

    OdpovědětVymazat