24. června 2016

Dermacol / Uma / G.Salvete / Manhattan ...

Hello. Po hoooodně dlouhé době jsem se rozhodla, že udělám nějaký článek s kosmetikou. To tu opravdu dlouho nebylo. Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o třech (píšu o 3, ale myslím o 4 :DDD) produktech, které mi vyhovují. Původně jsem měla v plánu, že článek bude na blogu od včera, jenže v tom vedru, jsem nebyla schopná ho dokončit, tak ho dokončuji dneska :).


Asi Vám tu nebudu vyprávět, jak se mám a co dělám (no, tedy momentálně píšu tento článek, hihi). Tak fajn, když už jsme u toho ... mám se super, užívám si léto na 100 %, možná že i na 150 %...  A jak se máte Vy :). Teď hurá zpátky k té kosmetice.


Už od doby, kdy jsem si poprvé namalovala řasy, tak nepoužívám jinou řasenku. Tenkrát, když jsem se začala tak nějak malovat, tak to byla jen řasenka, no a to bylo všechno. Taky jsem neměla nějak extra peníze, takže jsem používala řasenku od Essence a to až do té doby, dokud ... šla jsem do drogérky, že už nutně potřebuji novou řasenku, protože ta moje už prdku maluje ... jdu ke stojánku a oni ji nemají ... pane bože, řekla jsem, co teď, já jinou nechci !!! No nic, musím najít jinou variantu. I když každá řasenka v drogérii má vystavený svůj štěteček, já ji prostě musím otevřít a kouknout se, jak vypadá. Asi 15 minut jsem přemýšlela, jakou si mám vzít. A tohle je má favoritka. Je od zn. GABRIELLA SALVETE a musím říct, že je naprosto skvělá. Výběr řasenky je dost individuální, takže Vám ji asi nebudu nějak doporučovat, ale myslím, že jsem po X letech narazila na novou a mnohem lepší řasenku, která vydrží celý den a ani se nedrolí atp.


TOP, TOP, TOP. Nikdy bych neřekla, že si tuhle bázi pod makeup od zn. DERMACOL koupím. Kdysi, když to byla novinka, což je už nějaký ten pátek zpátky, tak jsem přišla ke stojánku a říkala jsem si "proč bych si měla kupovat tak drahou věc, když to určitě stejně ani nepomůže" ... omyl !!! Když jsem ji jednou zkoušela u kamarádky, byla jsem naprosto unešená a druhý den jsem musela naběhnout do města a hned si ji také koupit. Pořád jsem si stěžovala, jak mi makeup nevydrží celý den a bla bla bla. Kamarádka mi právě řekla, ať ji vyzkouším a že uvidím, jak mi to bude vyhovovat. Nejraději bych vždy věci vyzkoušela a pak si je teprve kupovala, protože já si vždycky něco koupím a pak se mi to válí někde doma. Miluji, prostě miluji, když si ráno mažu tuhle bázi :DDD. Já vím, zní to úchylně, ale nikdy jsem neměla nic tak hebkého, jako tohle. Je to úplná dokonalost a jak to krásně voní. AAAA. Takže makeup s bází vydrží mnohem déle a vypadá daleko lépe, než bez báze. Pleť je krásně vyhlazená a prostě úplně super. Nemám slov, takže rozhodně doporučuji. 


Měla jsem doma asi milión pudrů, ale tenhle od zn. MANHATTAN jsem si oblíbila kvůli tomu, že je "v prášku", protože většina pudrů, které jsou v pevné konzistenci, tak mi jako naschvál spadnou na zem a rozbijí se. Určitě to také znáte. Takže mohu běžet do drogérie a kupovat si nový, zbytečně !!! Jednu nevýhodu to ale má. Na ten tampón se pudr uchytí docela těžko, takže si musím vzít normální štětec, párkrát v kalíšku udělat kolečko :DDD a poté se mohu úplně v klidu napudrovat / přepudrovat. Takže, kdo má stejný problém s rozbíjením pudrů, kupte si takovýto. K pudru jsem si koupila tento štětec od zn. UMA. Tato značka mi nepřijde nějak moc kvalitní, ale slyšela jsem, že tenhle štětec se jim opravdu povedl. Tak jsem si řekla, že si ho prostě musím koupit a vyzkoušet ho. Ano, je super. Používám ho už nějakou dobu a musím říct PARÁDA. Štětinky vůbec nevypadávají, pořád drží ten svůj tvar a pudr se s ním úplně krásně nanáší, takže štětce od této značky rozhodně ano !!!



Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#EnjoyTheDay

1 komentář:

  1. Tu bázi od Dermacolu mám na seznamu taky už nějaký ten pátek, ale pořád přemýšlím, jestli penízky investovat, ale asi si mě přesvědčila a už si ji konečně koupím.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat