13. června 2016

Fíkové kuličky s kakaem ...

Po dlouhé době je tu konečně článek s receptem. Dneska jsem měla na něco chuť a tak jsem říkala, že udělám něco, co rovnou šoupnu na blog. Rozhodla jsem se pro tyto kuličky. Když jsem byla ve městě koupila jsem sušené fíky a kakao. Když jsem přijela domů, zjistila jsem, že už nemám kešu oříšky, které na tento recept také potřebujeme. Hm super, takže mohu jet znovu. ŠÍLENÉÉÉ, normálně dneska nikde, vážně nikde neměli kešu oříšky. Byla jsem faaaakt naštvaná. Po dlouhé době se rozhodnu, že budu dělat nějaký zdravý recept a zrovna nemají ingredience ... No tak nic, vzala jsem nějakou směs oříšků, kde byli paraořechy, lískové ořechy, kešu atd. Teď Vám řeknu, CO BUDEME POTŘEBOVAT - oříšky 30 g, sušené fíky 100 g, kokos 30 g a holandské kakao na obalení (neměla jsem váhu, takže jsem to brala od oka)
POSTUP - jak jednoduchý, haha. Fíky si namočíme do vody. Stačí na hodinku a půl. Po hodině a půl vodu z misky vylijeme. Vyndáme mixér, do kterého dáme fíky, kokos a oříšky. Rozmixujeme. Vezmeme těsto a děláme z něj libovolně velké kuličky. Doporučuji dělat spíše malé. Když máme hotovo, kuličky obalíme v kakau. Můžeme i v kokosu, ale už to není tak dobré.

Sranda byla, když už jsem aranžovala talíř, tak se tak mamka dívala, co to dělám, pak přišel i taťka a oba se na sebe tak koukli s výrazem "proboha, proč tam cpe ty kytky" ... koukám tak na ně a říkám, co Vám je ?! Dostala se mi odpověď, že se ze mě zblázní ... Já jim na to odpověděla "tak pořád lepší, než abych fetovala,ne?!" :DDD Mamka se tak koukla a zakroutila hlavou s výrazem, to zkus !!! :DDD



Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeFit

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Je to výborný. Udělala jsem tak 20 kuliček, měla jsem jich 5. Večer jsem říkala, že si dojdu pro kuličku a byl tam prázdný talíř :DDD, takže aspoň vím, že to chutnalo :)

      Vymazat