27. června 2016

Frozen muffins ...

Minulý týden jsem Vám oznamovala, že v úterý se můžete těšit "FROZEN MUFFINS" ... nevím, jak bych tomu měla říkat, ale je to strašně dobrý a v těch vedrech osvěžující. Takovou dobu jsem chtěla ty muffiny dělat, jenže jsem nebyla schopná sednout na mhd a dojet do obchodu pro ingredience, které v místním krámku neseženu. Když už jsem v tom obchodě byla, tak jsem si stejně na nic z toho nevzpomněla. 






CO BUDEME POTŘEBOVAT 
Vločky / kokos / mandle / datle / borůvky / maliny / banán / odtučněný tvaroh a med 

POSTUP
Hrst mandlí (nebo jakékoliv oříšky), půl hrnku kokosu, sáček datlí, půl hrníčku vloček naházíme do mixéru a mixujeme do té doby, dokud se nevytvoří lepkavá směs. Pokud už budou všechny ingredience rozmixované a lepkavá směs stále nikde, nalijte trochu vody a znovu mixujte.

Připravíme si formičky, do kterých na dno nahňácáme připravené těsto. 

Umyjeme mixér, vložíme půl banánu, půl vaničky odtučněného tvarohu, lžíci medu a maliny. Zase rozmixujeme. 

(Tahle rozmixovaná směs byla strašně dobrááá a proto NEDĚLEJTE TO, CO JÁ a to, že ji začnete ujídat ... ve výsledku mi směs vůbec nestačila. Však to znáte, když babička dělala bábovku a poté jste si mohli vzít mísu, ve které připravovala těsto a zbylé těsto jsme mohli vylízat. Takže taková obdoba, hehe).

Malinovou směs nalijeme do muffinů.

Opět mixér umyjeme a přidáme lžíci medu, půl banánu, půl vaničky odtučněného tvarohu a borůvky. Postupujeme jako s předchozí směsí. 

Poté připravené muffiny dáme do mrazáku, minimálně na hodinu a půl. Když je chcete podávat, nechcete je chvilinku rozmrazit. 


Instagram denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#HealthyLifeStyle

3 komentáře:

  1. dík dám si ♥ :DD
    nene, možná zkusím. myslím že je to fakt hustý, protože mě štve že v létě nemůžu jíst normální muffiny /vedro, vedro, vedro... radši nebudu komentovat :D/ takže tohle je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že o prázdninách je vyzkouším... určitě víckrát! :D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. To musí být dobrůtka :)
    denisa.koranova

    OdpovědětVymazat