6. června 2016

Jumping marathon ...

(omlouvám se, článek měl být na blogu už v neděli večer, ale ani za nic se mi ho nepodařilo zveřejnit) Dnes je neděle a já jdu za chvíli na svůj první trampolínkový maratón. Takže jsem faaakt zvědavá, jaké to bude a jestli to zvládnu ... néé, tak nemyslím si, že bych to nezvládla, ale spíš se obávám toho, že pak nedojdu ani domů. Maratón trvá tři hodiny, během kterých skáčete a posilujete. Když chodím klasickou lekci trampolínek, kdy lekce trvá hodinu, tak jsem kolikrát taky vyřízená a co teprve po těch 3 hodinách. No, ale musím říct, že se brutálně těším, protože už dlouhou dobu jsem si takhle nedala do těla a už mi to "zničení se" na nějaké lekci chybí. Když cvičíte sami doma nebo si jdete zaběhat, tak to není takové, jak když cvičíte pod dohledem nějaké lektorky a je kolem Vás bůh ví kolik lidí, tudíž Vás to motivuje makat ještě víc :))). Za chvilku si zabalím věci, skočím si do obchodu pro nejlépe dvoulitrovou lahev vody, kterou stejně tak 3 x dotočím a pak pomalu půjdu. Takže večer, jestli přežiji, tak se Vám ozvu a řeknu, jaké to bylo. Tak zatím pááá ...


Poslušně hlásím, že jsem domaaa. Jedním slovem bych řekla, že to bylo S U P E E E E R. Romča, naše lektorka byla naprosto skvělá a tříhodinovka utekla, jako nic !!! Když jsme skončily, byla jsem tzv. K.O, moje nohy mě zaklínaly, proč jsem tam vůbec chodila, ale ten pocit, když jsme docvičily, byl naprosto B O Ž Í Í Í, však to určitě znáte, když cvičíte a víte, že jste do toho dali úplně všechno. Přijde mi, že po skončení jsem lítala, vůbec jsem necítila nohy ... dvě a půl hodiny jsme skákaly a půl hodiny jsme posilovaly, dělaly jsme tabatu na všechny části těla a jsem totálně KO.

Jestli máte možnost chodit na nějaké taková podobné maratóny určitě Vám to doporučuji, protože to je skvělý a navíc plavková sezóna je za rohem, tak šup šup. Tím se s Vámi loučím a já se jdu naložit do vany a relaxovat. Myslím, že dneska usnu, jako miminko, tak si užijte zbytek večera a dobrou :)

PS: usla jsem v 9 hodin, to ani miminka ještě nespí :DDD.

Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#SummerIsComming

Žádné komentáře:

Okomentovat