1. července 2016

June in pictures ...

Hey, hi, hello. Po měsíci je tu opět RANDOM POST. Tyto články mám hooodně ráda, protože já pořád fotím, vážně pořád, kdo mě zná, tak to ví. Nejraději bych na instagram dávala každou fotku, kterou vyfotím, ale říkám si, že už ty dvě za den, které zveřejním, jsou u mně strop, protože nechci mé sledující zahltit, takže tyhle články jsou pro mně jako dělané. Některé fotky v článku jste již mohli vidět na instagramu a nebo v nějakém příspěvku na blogu, některé jsem ani nikam nedávala a schovávala jsem si je právě pro tento článek :)) ... měsíc červen jsem si mega užila. Když jsem dokončila letní semestr, říkala jsem si, že si tohle léto chci užit na 110 % a myslím, že se mi zatím daří. Mám HOLIDAY, chodím do práce, užívám si každičkého dne, užívám si každého slunečního paprsku, který mě strašně nabíjí pozitivní energií a je to strašně fajn, chodím do kina, jezdím na výlety, miluji ty letní posezení u drinků, kecání s kamarády do noci na zahradě, když je teplo, chodím běhat, cvičím venku, miluji když si na koupálku nasadím brýle a pozoruji lidi kolem, vysedávám v kavárnách, protože miluji klábosení někde na terásce u dobré kávy, samé grilování, pikniky, diskotéky, filmy v letním kině ... zkrátka užívám si vážně každou chvilku, protože mé motto zní "UŽIJ SI KAŽDÉHO DNE NAPLNO, PROTOŽE NIKDY NEVÍŠ, KDY JE TEN POSLEDNÍ" !!!






















































Instagram denisa.Koranova
FB dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

2 komentáře:

  1. Moc pěkné fotky, také ráda fotím a tak celkově dělám ráda stejné aktivity jako ty :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekný článok, mám rada tieto zhrnutia mesiaca plné fotiek a zážitkov :) Aj ja som robila podobný článok :)

    OdpovědětVymazat