4. června 2016

My O´bag ...

Určitě všichni víte, že jsem tuhle kabelku dostala na Vánoce :)), ale chtěla bych se Vás tak na něco zeptat, i přesto, když mi většinou někdo něco poradí nebo řekne, tak jsem tvrdohlavá a stojím si za svým. Taky mám na to právo, jsem ve znamení kozoroha, takže tak :DDD. Každý, kdo má tuhle kabelku, tak mi na milión procent řekne, že je to zkrátka ta nejlepší kabelka na světě :D. Ano i já Vám to řeknu. Vyhovuje mi tím, že je velká, naházíte tam všechno možné, ať už potřebné věci či nepotřebné a ještě Vám zbude tolik místa, že by jste tam mohli dát ještě psa. Teda aspoň já toho mého bych tam určitě dala. Vlastně já ho tam dala :D. Když jsem jela jednou z Brna, tak jsem neměla pro Timmyho tašku a stevard mi říkal, že se nedá nic dělat, ale že pejsek bude muset jít do kabelky. Docela jsem se pobavila, když jsem se posadila, sundala si bundu atp., a stevard poté procházel, zda jsme se všichni cestující připoutali a čekal, až Timmyho dám do té tašky ... samozřejmě, že se mu to vůbec nelíbilo, že ho tam dávám, ale ve výsledku z ní ani nechtěl ven, protože jsem mu to tam tak hezky vystlala jeho dekou a měl z toho krásný pelíšek :DDD. Ale teď bych se vrátila k tomu, kvůli čemu tady vlastně jsem. Jak už jsem řekla, tuhle kabelku zkrátka miluji a chtěla bych další. Pořád nevím, jakou barvu si koupit (takže ... kdo se mnou půjde jednoho dne pro nový O´bag, tak toho lituji). No, ale co se chci zeptat je to, zda si mám vůbec kupovat další barvu, protože dneska na ulici potkáte snad každou 2-3 holku, která minimálně jeden O´bag vlastní. Na začátku ji neměl nikdo a teď ji má každý. Je to asi něco jako s tím, když se na trhu objevily boty Nike airmax, také je má každý. A proto nevím, jestli si mám koupit další O´bag nebo si koupit nějakou jinou kabelku od jiné značky. Vážně nevím, protože ji miluji ... hodí se jak ke sportovnímu tak i k elegantnějšímu outfitu a prostě je skvělá :DDD. Zajímá mě, jaký je Vás názor na tyto kabelky ?!



Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#ShoppingIsMyCardio

12 komentářů:

  1. Já mám na O'bag takový smíšený názor. Některé barvy jsou celkem pěkné a možná bych si i jednu pořídila, ale být tebou, tak nejspíš zůstanu u té jedné a pořídím si nějakou jinou od jiné značky :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád nevím no, je to těžké se rozhodnou :-(.

      Vymazat
  2. Já bych ji hrozně moc chtěla.. ale taky si říkám, že je to jen mainstream :D Je jiné si ji koupit proto, že ji máš ráda a jsi s ní spokojená.. v tom případě šup do další O'bag :D! Ale pak jsou tu holčiny, které ji chtějí jen proto, aby byly "in". A fakt to tak je.
    A když už, tak se koukni na barvy ROCK,MARSALA,VOLCANO :3 Já taky nevím, jestli si má cenu vůbec jednu kupovat..Uvidím časem, teď jsou hrozné výdaje :D

    Zanet Mlcak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě na barvu Rock mám zálusk, jenže tu vidím vážně všude :-/

      Vymazat
  3. Na O'bag už mám trochu alergii, ano uznávám kabelky nejsou špatné, jsou prostorné a může je mít každý v milion barvičkách.. No nejspíše mi to vlezlo už na mozek vidět každý den tisíce žen s O'bag kabelkou. Přijde mi to jako trend, který ze pár let zmizí stejně jako popularita airmaxek... Nejen, že mi to přijde zbytečně drahé, ale já bych ti doporučila, když máš tuto velkou koupit si malou neutrální kabelku též ke všemu :)... Já neříkám, že je kabelka špatná, ale už jí má tolik lidí, že mě už jednoduše neuchvátí :D..

    SAGI Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Jako mě taky na první pohled nějak neuchvátí, ale když dotyčná slečna má fakt krásnou kombinaci, tak říkám, že chci taky nějakou krásnou kombinaci, který zaujme na první pohled a ne, když mě někdo uvidí tak řekne "hmm další s O´bag kabelkou". Podle mě když slečna má nějaký vkus a kabelku si vytvoří po svém, protože je fakt X možností, jak se odlišit, tak ta kabelka má něco do sebe :).

      Vymazat
  4. Žiji v Brně a tam potkám denně na ulici alespoň 5. A prostě už to nejde jinak, ale když nějakou vidím, neodpustím si úšklebek a v duchu si říkám "Ach, zase." Nějak jsem prostě tomuhle trendu nepropadla. Pro mě je to předražená gumová taška možná tak pláž. Myslím si, že většina žen chce být zajímavá a originální a ne aby při vstupu do místnosti všechny ženy přesně věděly co má a kolik to stojí. Alespoň já si tedy vždy užívám ten pocit, když dojdu s něčím pěkným a kámošky mi řeknou - Jé to je pěkné! Odkud to máš? Kolik to stálo? a ne otázku: "Ježiš, ty už to máš taky?" Takže za sebe, bych ti poradila vezmi penízky a utrať je za 2 nebo 3 krásné originální kabelky, po kterých budou tvoje kámošky závistivě koukat následujícího půl roku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, jeden čas jsem také byla v Brně a tam je to fakt "hrůza" :DDD. Tuhle kabelku nosím poslední dobou spíš do fitka. Docela začínám mít v oblibě crossbody kabelky, takže možná si spíš koupím nějakou crossbody, do které se také vleze dost a bude hezká.

      Vymazat
  5. Já bych v té tašce nosila leda věci k vodě, nikdy bych si ji nevzala k normálnímu oblečení. Prosím raději kabelku, se kterou neuvidím dalších x milionů žen. Za tu cenu bys klidně sehnala ručně dělanou, originální a kvalitní od nějakého rukodělce. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě osobně tento trend nějak obešel a přijde mi hrozné utratit tolik peněz za kabelku, ale tak já zase utrácím za jiné hovadiny, takže asi tak. Každý ať si kupuj a nosí co chce.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem toho názoru, ať si každý kupuje a nosí co chce :) jen mě zajímalo, jaký pohled na to mají ostatní

      Vymazat
  7. jÁ BYCH ji strašně chtěla :) Odkud máš tu kuličku? :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat