2. června 2016

New clothes II. ...

(článek jsem psala už včera a začátek se mi nechce předělávat). Dneska jsem po noční a jsem totálně vyřízená, nic se mi nechce dělat, tak jsem si řekla, že si udělám kafe, pustím film, lehnu si a napíšu nějaký článek. Na dnešek jsem měla v plánu napsat článek s receptem, ale to se mi dneska vááážně nechce :(, tím, že se mi nahromadilo pár nových kousků v šatníku, tak jsem se rozhodla, že je Vám ukáži. Použitelná budu zase až k večeru, možná. Až dopíši článek, tak půjdu dohnat spánkový deficit.


Je to asi rok, co jsem si říkala, že si chci koupit boyfriend jeany. Tolik, kolik jsem si jich už zkusila, to ani není možné. Ve všech jsem vypadala, jak nějaký .... po bůh ví kolika zkoušení těchto kalhot, jsem konečně narazila na ty, které mi padnou !!! Docela se divím, ale koupila jsem si je v New Yorkeru, tam jsem si nekoupila nic tak sto let, ale tyhle kalhoty jsou naprosto úúúžasnééé.

Vidíte ty úžasné plavky? Jsou skvělé! Nebudete věřit, ale jejich cena je naprosto skvělá ... vážně ji Vám mám říct? Ano, jen 245 korun. Možná ani to ne. Objednávala jsem si je z aliexpressu. Balíček dorazil během 1 měsíce. Docela jsem se bála, aby vůbec došel a aby zboží bylo alespoň trochu kvalitní. I když jsem si říkala, že za tu cenu nemohu očekáat zázraky. Balíček přišel, ihned jsem ho otevřela, žádný čekaní, to je má klasika ... kvalita ??? Kvalitnější plavky jsem snad nikdy neměla. A to jsem jich už měla tolik ! Naprostá spokojenost.

Nooo, tak k brýlím Vám asi nic říkat nebudu. Brýlí mám doma 3 zadky a stejně jsem si koupila nové. Ten den, když jsem někam jela, už ani nevím kam, tak strašně svítilo sluníčko. Já brýle měla, jenže jsem nějakým způsobem zlomila nožičku, tak jsem řekla, že si musím koupit nové, i přesto, že kdybych tam doma na ně kápla vteřinové lepidlo, tak jsou zase jako nové. No co, brýlí není nikdy dost.

Když si řeknete, že nebude utrácet, ale ten náhrdelník si prostě musíte koupit, protože stojí tak málo. Já jsem si zvykla, že když někam jdu, že na krku prostě něco musím mít a když jdu bez nějakého náhrdelníku / řetízku, tak to je konec :DDD. Potřebuji nutně další. Už ani nevím, kde jsem si ho koupila, ale mám takové tušení, že je z Housu nebo Cropp Townu.

Čelenka je taky naprosto skvělá. Koupila jsem si ji s kamarádkou na Lázěňské v Teplicích a máme z nich strašnou radost, protože stály jenom 50 korun a jsou strašně krásné. Škoda, že už měli jen tuhle barvu, koupila bych si i jinou. Jen jsem zvědavá, kolikrát si ji vezmu, tyhle kytičky už doma mám a měla jsem je tak 1 :D, ale však to znáte, vždycky všechno musíte mít a pak to ani nenosíte.

Ano, zase další šaty. Když jsem jela na zkoušku, spletla jsem si čas a byla jsem ve škole straaaašně brzy. Říkala jsem si, co budu dělat, tak jsem skočila do centrálu ... JENOM ho projdu, říkala jsem si a koupím si MAXIMÁLNĚ něco k svačině a pojedu zase do školy. Achjo. Ty šaty mě zaujaly na první pohled ... říkám "tak si je jenom zkusím, mám ještě tolik času, tak co" .... no a jakmile jsem je měla na sobě, už jsem je nechtěla sundat. Však to znáte :D. Přijdou mi docela kvalitní na to, že jsou z Gatu.

Vždycky, když mám tuhle kabelku, tak se vždycky najde někdo, kdo mi ji pochválí. Já vím, je naprosto boží. Já si moc nekupuji věci, které mají na sobě nějaké vzory nebo jsou vícebarevné, ale tahle mi padla do oka hned. Byla to láska na první pohled. Je z Deichmannu z Německa, včera jsem byla v Deichmannu tady u nás a tady jsem ji neviděla.

Na fotce mi chybí jedny botky, o kterých jsem tvrdila, že je budu nosit až dodělám letní semestr, že to bude taková odměna za dokončení letního semestru. Co myslíte, druhý den, když jsem někam šla, tak jsem je samozřejmě měla. Ale trpěla jsem, protože se mi rozedřely nohy. Asi možná proto. že jsem si je měla vzít až po dokončení semestru ... kompletně hotový semestr mám až dneska, takže 3 x hurááá !!!!






Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#ShoppingIsMyCardio

8 komentářů:

  1. Ty šaty vypadají opravdu překrásně! A boyfriendy se mi taktéž moc líbí, také potřebuji nějaké konečně sehnat. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) ! Podle mě to trvá nějakou dobu, než najdeš nějaký boyfriendy, který sednou :/

      Vymazat
  2. Džíny vypadají skvěle. Mně dělá strašný problém si najít nějaké rifle,které by mi seděli.
    A plavky jsou taky krásné a ještě za tu cenu :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím mám také problém :-/. Jsou, hlavně jsem nečekala, že budou až tak super :)

      Vymazat
  3. Ty plavky jsou úžasné...škoda, že nemáš v članku odkaz. A ta kabelka, tu ti závidím :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam plno krásných plavek, stačí, když zadáš "bikini" ... určitě si vybereš ! :)

      Vymazat