16. června 2016

New shoes & handbag ...

A je to tu zas. Zase jsem nakupovala, to už se mnou není možné. Pokaždé řeknu, že už si nic kupovat nebudu, že budu šetřit a stejně, když mi něco padne do oka, tak si to prostě koupím. Asi bych potřebovala zablokovat kreditku a nebo nevím. Možná se jít léčit? Haha. Ale to prostě nejde, jsem ženská a ta potřebuje pořád něco nového a stejně si bude pořád stěžovat, že nemá co na sebe a že má prázdnou skříň a že by potřebovala nějaké nové boty / šaty / kabelku a když si koupí kabelku, tak k ní NUTNĚ potřebuje i nové boty a naopak ... Myslím si, že by se našel i nějakej ten mužskej, který taky rád nakupuje a určitě to nebude gay :DDD. To jsou vždycky kecy "Vy ženský, si pořád stěžujete, že nemáte co nosit" ... "děláte, jak když máte prázdnou skříň, jen aby jste si mohly zase něco koupit" ... ve výsledku se najdou i chlapi, kteří mají více páru bot, než my ženy !!! Já jsem si stoprocentně jistá, že jednoho takového znám !!! Haha. Bude to asi trapná výmluva, ale NOVÉ BOTY jsem vážně potřebovala :DDD. Nedávno jsem byla v Praze a měla jsem mé oblíbené nazouváky / slip-on botky, ale to jsem nevěděla, že když v nich budu chodit půl dne, že večer odpadnu. Tak jsem si prostě řekla, že potřebuji nové boty, ve kterých budu moct chodit celý den a nohy nebudou trpět !!! A ta kabelka ? Kabelku jsem vůbec nechtěla, ale když jsme byly v Deichmannu, tak mě na ni kamarádka upozornila, že je fakt krásná a že by se hodila k těm botkám, které si beru, říkám "hmmm, to jooo, nechám si sundat" ...  byla to láska na první pohled, néé dělám si srandu, ale stejně jsem si ji vzala :D.  Jsem si na milión procent jistá, že když budu chodit celý den v těchto sandálkách, tak mé nohy mi budou vděčné, že jsem si je koupila. Už jsem je měla jednou na sobě a chodí se v nich, jako v bačkůrkách. No mohu v to aspoň doufat, že budou pohodlné i po bůh ví kolika hodinách na nohou :).







Kabelka & boty DEICHMANN

Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#ShoppingIsMyCardio

3 komentáře: