11. června 2016

Trip to Berlin ...

Tak tohle byl ten nejvíc spontánní výlet ever. Ráno začalo úplně stejně, jako každé jiné, udělala jsem si snídani, dala jsem si kafe a šla jsem si hezky do postele a sjížděla, co je nového na sociálních sítích. V naši skupině na WhatsAppu jsme se domlouvali, že pojedeme na 22 hodinu do kina, na film v Zajetí Démonů 2. Všichni souhlasili a já jsem zarezervovala místa. Na film jsem se těšila, protože předcházející den, jsme byli na večeři a já se zmínila o tom, že bych ho chtěla vidět ... takže jsme rychle zaplatili a vyrazili jsme do Teplic. Přijeli jsme cca 10 minut po začátku filmu a slečna nám řekla, že už máme smůlu, takže jsme se šli projít po Teplicích a domů. Teď bych se ale vrátila ke včerejšímu výletu. Ve skupině padl návrh, že bychom mohli jet do Berlína a pak pokračovat dál do Rostocku. První jsem si myslela, že si ze mě všichni dělají srandu, že se jen tak narychlo sebereme a pojedeme na výlet. Nejvíc vtipné je, že to vymyslel Tom, který si ráno stěžoval, že má od půl 1 meeting v práci a ve výsledku ho zrušil a raději jel na výlet, haha. Bylo asi deset hodin a do naší skupiny mi psal Adam "Dendulíno tak co, jedeš?" ... konverzaci jsem do této doby neřešila, protože se tam psaly takový "kraviny" ... jakmile mi přišla tahle zpráva, šla jsem psát Evě, co se děje ... "no, prostě se obleč a jedem" ... takže já vyletěla z pokoje a začala jsem jančit, že to za tu chvíli nestihnu - utekl mi Timmy, vylila jsem kýbl s vodou, ale proč neee, však mám "toliiiik" času, že se mu může ještě něco stát. Chtěla jsem si vzít nové sandálky, jenže jsem neměla nalakované nehty na nohou ... takže holky, určitě znáte, jaké to je, když si v rychlosti lakujete nehty na nohou a ještě k tomu si představte, že jsem se nemohla moc hýbat, protože den předtím mi louplo v kříži. Supeeer. Za chvíli mi přišla sms, že Tom už čeká před domem, tak jsem vyběhla a mohli jsme jet nabrat Adama a Evu :))). V autě jsme řekli, že asi pojedeme jen do Berlína. Ok, zapnout songy a můžeme vyrazit !

Sotva jsme vyjeli a nejmenovaná osoba skučela, jak potřebuje na záchod, takže jsme po 20-ti minutách stavěli ... po dalších 20-ti minutách ta samá osoba skučela, že má žížu :DDD, takže jsme zastavili někde na odpočívadle, kde byl obchod a MC. Řekli jsme si, že skočíme jen do obchodu, kde koupíme pití a pojedeme dál ... a když už tam byl ten MC, tak jsme si při té příležitosti dali cheese a byli jsme spokojení. Cestou jsme si pouštěli písničky, povídali jsme si, smáli se a cesta docela utekla.              

ÁÁÁ, Berlín, konečně jsme tu. Zaparkovali jsme v nějaké galerii a vyrazili jsme. Tedy ještě jsme se koukli asi do 3 obchodů a pak jsme teprve vyrazili. V Berlíně jsme prošli skoro všechno. Bylo to strašně fajnový, pořád jsme se smáli, bavili o všem možném a bylo to prostě super. Když už se ochladilo, Adam mi musel půjčit jeho košili, takže jsem vypadala, jak nějaký hipster, ale aspoň mi bylo teplo. Tedy musel jako musel, ne musel jako musel, v tom je rozdíl - chápete ne ?! :DDD ... Kluci se šli s Evou najíst do Subway a já si dala jen sladký čaj, ten den jsem měla samé prasárny - cheese, sušenka, sladké pití, druhé sladké pití, cookie a na závěr brutálně dobré pití se šlehačkou ve Starbucksu :DDD - DENISO A MAZEJ TO VYBĚHAT !!!  "Ale Denčo, když si takhle jednou dáš, tak neztloustneš, to asi jako když si dám něco zdravého, tak hned nezhubnu" ... "nooo" a nakonec jsem si na cookie sušence pochutnala, i když jsem měla pevnou vůli a odmítala, byla jsem přesvědčena, ať si jí dám !!!

Když jsme se procházeli Berlínem, na chvíli jsme se zastavili u Berlínské katedrály a jen tak chillovali a přemýšleli jsme, jaká řeka teče Berlínem. Na nějaké mapce jsme si přečetli, že to je Spree. Začali jsme přemýšlet, jak se ta řeka jmenuje v češtině. Raději nechtějte vědět, jaké názvy řek jsme jmenovali :DDD. Dneska jsem si to vygooglila a je to řeka Spréva, hm.

Také jsme se vydali na Berlínskou věž, tedy vůbec nevím, jestli se to tak jmenuje. Fronta byla pěkně dlouhá, ale nás s Tomem to neodradilo a řekli jsme, že půjdeme. Když Tom koupil lístky, tak jsme si šli vystát tu frontu. Přišla za námi hnusná němka a říká, ať se u nich vyfotíme a že budeme mít romantickou fotku, haha. Ne, opravdu nechceme. Když jsme ty fotky viděli, tak jsme se smáli, protože takovou fotku bychom udělali na mobilu ve photoshopu :D. Prostě člověk a jejich věž, jaká romantika :DDD. Při vstupu nás kontrolovali a já si připadala, jak na letišti, škoda, že jsme šli "jen" nahoru na věž, že jsme nikam neletěli. Konečně po půl hodině jsme se dostali k výtahu. Ten jel 6 m/s takže jsme tam byli hned. Nahoře to bylo krásný, asi nikdy jsem tak vysoko nebyla, když nepočítám letadlo. Viděli jsme celý Berlín, podle mě jsem viděla i kouřící chemičku v Litvínově :DDD ... bylo tak fakt krásný !

Když jsme řekli, že pomalu půjdeme k autu, protože nás čeká dlouhá cesta zpět a chtěli jsme, abychom domu přijeli v rozumný čas, tak jsme si šli dát ještě kafíčko do Starbucksu. Lepší kafe jsem tam nikdy neměla, je to nějaká novinka a byla fakt mňamóznííííí. Navíc konečně jsem si vzala něco jiného, než velké latté a nebo frappé ...

Po cestě se kluci vystřídali na řízení a tak jsme zastavili někde na odpočívadle ... já potřebovala strašně na wc a jediné, co bylo po ruce byla ToiToi-ka, mmm lahodaaa. Říkám, že tam jdu, první jsem to zkontrolovala, zda se nemám raději počůrat a pak jsem řekla, že to není tak hrozné a že půjdu ... ty 3 na mě čekali v autě a čekali jestli z toho smradu vůbec vylezu. Když jsem vylezla, Adam si dělal srandu, abych si tu jeho košili už nechala, že ji nechce, že určitě načichla a že bůh ví co všechno se na ni chytlo :DDD ... cestou zpět, když už jsem seděla vzadu, jsem usnula asi 2 x a vždycky mě strašně začal bolet krk. "Denčo, ty jsi spala" ... "Noo, tak trošku" ...
Ještě, než jsem usnula, jsme se domlouvali, že pojedeme do Mostu někam na jídlo. Avšak, když jsme přijeli do Litvínova, tak jsme byli rádi, že jsme konečně dojeli a všichni jsme se těšili na svojí postýlku, takže žádný jídlo, ale postel :DDD.

No a tohle byl náš spontánní výlet do Berlína, bylo to strašně super, všichni jsme si to užili, byla sranda atd., však to znáte, když je fajn parta lidí :)) ....













Tak se mějte hezky, já si jdu dojíst snídani, připravit se a jedu za kamarádkou do Mostu na Matyldě nebo kde je závod dračích lodí a večer tam jedu znova na chvíli posedět.


Instagram Denisa.Koranova
FB Dennie´s life blog
Twitter denysek28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)


#EnjoyYourLife 

2 komentáře:

  1. Muselo to být opravdu moc super :)) Také mám ráda takové spontánní výlety. A máš moc pěkně fotky!

    OdpovědětVymazat