24. července 2016

I´m sorry / worktime / colaboration ...

KONEČNĚĚĚĚ. Hned zprvu bych se Vám strašně chtěla omluvit za 2 týdny bez článků, vůbec, ale vůbec jsem na to neměla čas. Jak už asi všichni víte, tedy alespoň většina z Vás, tak chodím do "práce" do kavárny v Sokolovně v Litvínově. Minulý týden, jsem tam byla celý týden a ten týden jsem měla vážně narvaný, do toho jsem ještě řešila doktory a ségry rozlučku se svobodou, kterou jsme si mimochodem užily na sto procent. V úterý, když jsem konečně měla volno, tak jsem jela na výlet do Prahy, trochu se odreagovat, koupit si něco hezkého, dát si po dlouhé době můj milovaný strabucks a tak no. Výlet byl taky suprový, až na to, že když jsme vyjížděli z Prahy, tak jsme hned bourali, naštěstí se nic nestalo, ale domů jsme přijeli docela pozdě, měla jsem z toho fakt radost, protože druhý den jsem šla hned do práce. V pátek jsem už měla vyndaný počítač, že jdu konečně napsat článek a zase mi to nevyšlo. Ten den bylo fakt krásně a já jsem si chtěla trochu odpočinout, tak jsme jeli k vodě. Domů jsem přijela cca v 7 hodin, vykoupala jsem se, najedla a v 9 hodin už jsem spala.V sobotu jsme jeli na výlet do přírody. Příroda je pro mě ten největší relax, co může být. Před chvilkou jsem přijela zpátky domů a jsem plná energie, tedy alespoň na příští dva dny :D, na moc dlouho ne.
Další novinkou je, že se mi podařilo navázat další spolupráci a to s firmou www.harmonyplus.cz . Do rukou se mi dostala vlasová péče, která podporuje růst vlasů. Balíček obsahoval šampón, kondicionér a ještě vlasovou masku. Určitě jste si všimli reklamy, která neustále vyskakuje na FB, že tato cca měsíční kůra opravdu funguje. Jsem na to docela dost zvědavá, tak za 14 dní Vám dám určitě vědět, jak jsem s tím spokojená.
V tomto článku nechci přikládat moc fotky, protože za týden bude nový článek "month in pictures", tak aby jste se měli na co těšit.
Ps: "já vím, tento článek je pěkně suchý, ale jen jsem Vás chtěla tak okrajově informovat, proč jsem se neozývala, tak se nezlobte a užijte si zbytek neděle" :-*



Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

1 komentář:

  1. Jak sis zařídila tu spolupráci? Také by me to lákalo, třeba s nějakou jinou značkou nebo tak.. Jinak jsem rada, ze bouracka dopadla v pořádku, nikomu se nic nestáli! Bouracky jsou des..

    OdpovědětVymazat