28. července 2016

New in ...

Tak jsem zase tady, dneska mám volno, tak jsem řekla, že zasednu k počítači a ukážu Vám, jaký blbůstky jsem si za poslední dobu koupila. Co jsem si koupila poslední dobou na sebe bude až příště. Takžeeee čím bych začala :).


Všichni určitě znáte Eos, já si ho kupovala tak cca 2 roky zpátky a ještě dneska tam trochu mám, ale fakt malinko, že už se stydím se s tím někde na veřejnosti namalovat. Chtěla jsem si koupit nový, jinou příchuť, šla jsem do drogérie a uviděla jsem tam balzám od zn. Maybelline něco velmi podobného. Balzám se mi líbil už od první chvíle, ten vzhled, ta barva. Stál 129,-, jo je to docela dost, ale za Eos bych dala asi o 30 korun více, tak jsem si řekla, že si to prostě vezmu a udělám si radost, hihi. Jojooo, dělám si jí pořád, já vím, naposledy včera, kdy jsem si koupila úplně úžasnou bundu, ale o té až příště. Když jsem šla druhý den do drogérky, šla jsem okolo tohoto stojanu, měli tam další 2 nové barvy, byla jsem naštvaná, proč je tam jako neměli předešlý den, ale za okamžik jsem změnila pohled na věc, protože ten, který jsem si koupila, se mi zamlouval ze všech nejvíc. Můžu Vám s radostí oznámit "JE NAPROSTO BOŽÍÍÍ" ....


Když jsem se minule zmiňovala o řasence, že jsem zkusila novou a že mi strašně vyhovuje, tak nevím proč, ale koupila jsem si úplně jinou, s úplně jiným štětečkem a děsnýýýý, fakt nechápu, proč jsem si ji kupovala, akorát jsem vyhodila 130 korun za něco, co se mi bude válet v šuplíku s kosmetikou a já tak musím znovu do drogérky a koupit si řasenku, kterou jsem měla před tííííím. A hlavně se kterou jsem spokojená. Nevím, fakt nevím, proč jsem chtěla zase něco nového, ale už jsem to tušila v obchodě, že mi vyhovovat nebude, ale i tak jsem si ji vzala, protože novou řasenku jsem už potřebovala. Je od zn. Catrice.


Když už jsme u té kosmetiky, tak vidíte ty boží stíny, tedy aspoň tu boží krabičku ?! Nedávno ségra odněkud přijela a na stole měla tuhle úžasnou krabičku. Strašně se mi ta krabička líbila, tak jsem jí začala "žebrat" jestli mi ji nedá. Asi 5 x mi řekla, že ne. Když jsem tam přišla asi za týden, zeptala jsem se, jestli už stíny zkoušela. Řekla mi, že ne, tak jsem se jí znovu zeptala, jestli mi ji nedá ... řekla "no jooo, tak si to vezmi, ale počkej, jedny stíny si nechám" a já na to, ať si klidně vezme všechny stíny, že se mi jedná především o tu krabičku. Vzala si světle růžové a jsem velmi zvědavá, kdy je konečně vyzkouší :DDD.



Na laky na nehty jsem fakt úchylná, nejraději bych kupovala a kupovala a stejně mi vždycky všechny vyschnou. Nedávno jsem si koupila tenhle od zn.Rimmel a je naprosto super. Skoro žádný lak mi na nehtech nevydrží tak dlouho, jako tenhle. Oblíbila jsem si nude odstíny, držela jsem asi 4 barvy, pořád jsem nevěděla jaký, určitě to taky znáte, chtěly by jste všechny, ale musíte si vybrat jen jeden, protože je prostě zbytečné vyhodit bůh ví kolik peněz za laky, které Vám za chvíli vyschnou :DDD. Jooo a štěteček je naprosto skvělý a je to odstín 498 rain rain go away.



No voňavku také nebudu komentovat... Fotky jsem měla vyfocené tak 14 dní zpátky a od té doby mám ještě 2 nové. Takže opravdu bez komentáře, ale voňavek není nikdy dost. Víte co ?! Ani nevím, proč jsem si kupovala nový make-up, když přes léto používám max. BB cream a pudr, fakt nevím, ale prostě byl ve slevě, tak jsem si řekla, že si ho koupím, že za tu cenu ho tam prostě nenechám. A také moc nechápu, proč jsem si vzala tmavší odstín, když ten make-up budu používat až třeba za nějaké 2 měsíce, kdy už nebudu tak hezky opálená, ale nevadíííí i to se stává. Ten sešit je božíííí co? Dlouhou, ale vážně dlouhou dobu jsem ho okukovala na stránkach bechick.com a vždycky mi bylo líto dát nějakých 600 korun vč pošty za "blbý" sešit. Jednou jsem si řekla, že si ho koupím, že to bude můj nový deníček, do které jsem si zatím psala tak 3 x, ani na to nemám čas, abych si tam napsala, co suprového jsem za posledních pár dní zažila. A to je pro dnešek všechno, já se s Vámi loučím a jdu si užít volného dne. Krásný den všem :-*

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

3 komentáře:

  1. Ten lůj od Maybelline je hrozně zajímavý :) Sice mi to přijde, že se snažili co nejvíce napodobit a být lepší než jsou Eosy, ale musím uznat, že to vypadá fakt dobře. A ten sešit je taky super, ale za tu cenu.. ani náhodou :D

    OdpovědětVymazat
  2. Balzám na rty, řasenka a lak na nehty - to bych brala taky!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Super věci, laky od Rimmelu mám strašně ráda, konrkténtně na tento odstín koukám snad už půl roku :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat