9. července 2016

Summer time / lagarto / outfit of the day ...

Konečně jsem si na chvíli vytáhla lehátko na zahradě, pustila písničky, chytám tzv. bronz a mám chvíli na to, abych napsala nový článek. Včera jsem měla celý den zařizování, ale spojila jsem příjemné s užitečným nebo jak se to říká a napsala jsem kamarádce, ať se ke mně připojí, takže jsme vyřizovaly spolu a rovnou jsme se domluvily, co budeme dělat o víkend, když máme obě dvě v neděli volno :). Když jsme měly všechno hotové, daly jsme si tu NEJLEPŠÍ zmrzlinu, kterou jsme kdy měly, takže od teď jedině na zmrzlinu do LAGARTA !!! Skvělý, takže mám další závislost, jakoby nestačilo, že v Lagartu jsme skoro denně. Zmrzlinu si tam dám vždycky, když půjdu okolo :).Bylo fakt krásné počasí, ale občas si to počasí z nás dělá srandu - ráno zima, potom sto stupňů, potom bouřka a večer zase krásně. Seděly jsme na lavičce, povídaly si, pozorovaly lidi, kteří prošli kolem nás a občas jsme se zasmály, co si někteří jedinci dokážou vzít na sebe. V tramvaji se mnou jela slečna, která si vzala šaty, pod kterými měla zvonové kalhoty. Dalším unikátem byla paní, která měla fakt krásné pantofle, ale proč ty ponožky ?! Joo, já jsem zapomněla, jsme v ČR !!! V každé zemi je něco typického, co se týče oblékání, módy, tradičních kostýmů atd a u nás to jsou zkrátka ponožky v pantoflích, Š Í L E N O S T :D... Tady máte pár fotek, ze včerejšího dne. Ps: užívejte toho krásného počasí a zítra všichni někam k vodě, má být 30 stupňů. Užívejte každého krásného dne. Papa.


"počkej, něco ti musím vysvětlit" :DDD










Brýle C&A / tričko z místního butiku / kalhoty Cropp Town / kabelka & boty Deichmann / hodinky Tally Weijl 

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)


#LoveLife


Žádné komentáře:

Okomentovat