28. srpna 2016

Acai smoothie ...

Článek na přání ... přišel mi dotaz, jak jsem dělala ACAI SMOOTHIE, které jsem dávala na instagram denisa.koranova, a proto jsem si řekla, že se s Vámi se všemi o tom podělím, i přesto, že je to jednoduché, jak facka a to myslím doslova !!! Co budeme potřebovat - acai prášek, banán a nějaké mražené ovoce. Já jsem zvolila lesní plody.
A teď Vám prozradím ten nejjednodušší postup na světě :D. Dejte vše do mixéru ... docela složitý postup, že ?! Ale výsledek je fakt mňamózní, já se snad tohoto smoothie nikdy nenabažím. Miluji to, miluji jakékoliv smoothie.

... ve středu se můžete těšit na článek "month in pictures" ... dneska mám konečně volno, takže jdu balit, protože jedu na dovčuuuu. Ještě mě čeká práce, nějaké vyřizování a ve čtvrtek pápááá.

Ps: "víte, co je fakt k naštvání?! Když je celý víkend krásně a je fakt nejkrásnější víkend za celé léto a Vy jste v práci. V pondělí, když máte konečně volno, tak je pod mrakem?! Fakt skvělý !!! "


Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

1 komentář:

  1. Vypadá to vážně dobře!:) A kam razíš na dvču?:) Jinak s tou prací jsem to měla úplně stejně :(

    OdpovědětVymazat