17. srpna 2016

... and again ...

Kdo mi řekne, v jakém filmu byla hláška "sejdeme se a půjdeme ... NAKUPOVAAAAT, aaaa", tak vyhraje zlatého bludišťáka. Ano, achjo, nedávno jsem zase nakupovala, ovšem tentokrát to už nebyli tak velké nákupy, protože jsem si kupovala nový telefon. Určitě všichni znáte aliexpress, kde najdete všechno levně a seženete tam krásné věci, ale to čekání mě nikdy nebaví. Našla jsem si tam tak krásné šortky, cena byla okolo 150 korun, už jsem klikala na tlačítko objednat, ale pak jsem řekla "to nee", už je léto a já nebudu čekat na šortky takovou dobu. Druhý den, když jsem jela do obchoďáku jsem navštívila New Yorker, kde jsem objevila podobné šortky, jako na Ali. Cena byla o trochu vyšší, no. Tyhle šortky jsem si zamilovala na první pohled. Na fotce jste je mohli vidět již na instagramu denisa.koranova.




Ta bundaaa? O můj bože, když jsem byla v Teplicích s kámoškou a šly jsme do kina, měly jsme ještě nějaký čas, takže jsme navštívily pár obchodů. Posledním obchodem byl New Yorker, do kterého jsem ani nechtěla jít, protože tam většinou mají stejně prd. Díky bože, že jsem tam šla. Bunda = láska na první pohled :DDD. "Kolik vůbec stojí? Co žeee, ze 1790,- na 299,- tak tu musím mít". Jsem z ní úplně hotová.


Když jsem byla v Praze, bylo mi strašné teplo, musela jsem ihned zajít do H&M a koupit si tílko. Znáte to MUSELA. Když jsem byla v Gatu, ihned při vstupu mi padla do očí křiklavá sukně. Zkusila jsem si jí a strašně se hodila k tomu tílku, které jsem si ten den kupovala. A teď mi řekněte. Myslíte, že jsem tu sukni měla někdy na sobě ? Ne neměla. Proč jsem si ji vůbec kupovala ? Doufám, že ji alespoň jednou vytáhnu, než začneme nosit svetry, kožené bundy, vestičky atp. I když nevím, letos to léto není vůbec hezké. Nebo je hezké, ale nepřijde mi, že je léto :(. Také Vám to tak přijde?




Brýle? Ehm, ty jsem prostě musela mít. Ano MUSELA, strašnou dobu jsem po nich pokukovala na internetu. Jenže jsem říkala, proč si budu kupovat nové brýle, když mám doma milión brýlí. Byla jsem v H&M a vidím ty brýleeee, joooo. Zkusím si je ... jooo, beru si je :DDD.


Botky byly mým posledním nákupem za poslední dobu. Chtěla jsem si koupit nízké bíle Conversky, ale proč si budu kupovat Conversky, když jedny mám a jsou ještě nositelné. Takže jsem si prostě vybrala tyhle :).



Maskáčové tričko jste již mohli vidět v tomto příspěvku (zde). Teď tak přemýšlím, jestli jsem si ještě něco koupila a nebo ne? Vzpomínám si, že jsem si koupila ještě svetřík, ale ten Vám ukážu až v příštích nákupech.


Mějte se hezky, užijte si dneska výjimečně krásný a slunečný den hned od rána. Já se převleču a zacvičím si. Joo a ještě něco. Tohle léto se mi tedy moc nelíbí, tím, jaké je počasí a proto se strašně těším, až bude září, babí léto. Sluníčko nebude už tolik hřát, no stejně jako teď :D a stromy se začnou zbarvovat, listí bude padat a já budu chodit zase na dlouhé procházky a procházet každou hromadou listí :). Těším se, až vytáhnu své podzimní outfity, jako je třeba tohle pončo a klobouk.



Jooo a jestě něco, teď už vážně naposled. Včera mi přišel email z jednoho eshopu s obečením ze zahraničí, jestli bych nenavázala spolupráci. Tak jsem řekla, že budu ráda, když budem spolupracovat. Tak čekám na další meil, ve kterém se snad dozvím více. Doufám, že to vyjde :). A teď se už vážně loučím.

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappy

4 komentáře:

  1. Ty jsi teda opravdu velký shopaholic :) :D Jinak moc pěkné kousky!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Trosku :D a to jsem to dost omezila to nakupování a dekuju :)))

    OdpovědětVymazat