2. srpna 2016

Month in pictures III.

Tak si tak ležím na karimatce, celá zpocená po cvičení a nasávám energii z večerního sluníčka. V tom si uvědomím, že už je vlastně prvního srpna, což znamená, že jsem vůbec nezveřejnila článek "month in pictures" a že jsem skoro tenhle měsíc nic nefotila, protože jsem byla často v práci a když už jsem někde byla, tak jsem stejně nic nefotila. Sakra, pěkně jsem to zanedbala ! Vstávám, dělám si klasicky ranní kafe, jdu ven, lehnu si na lehátko. Do zadku, už je druhého srpna, začni konečně něco dělat s tím článkem !!! Dobře dobře, vybrala jsem pár zajímavých fotek (na slovo zajímavé jsem měla použít asi úvozovky) z tohoto měsíce a tady je máte. Nejúžasnější akce tohoto, ehm, toho předešlého měsíce, byla ségry rozlučka se svobodou. Jsem na sebe pyšná, že jsem to dokázala všechno zařídit, ano čtete dobře PYŠNÁ, protože vždycky, když se někde mělo něco organizovat, já jsem se téhle funkce zřekla !!! Další úžasná věc, no úžasná, pro mně jooo, ale konečně jsem si koupila nový mobil, kdo čtete můj blog, tak iPhone byl na mém wishlistu už asi 3 x nebo kolikrát, no zkrátka tam byl pokaždé, když jsem wishlist zveřejňovala. K užívání prázdnin patří neodmyslitelně grilovačky, trávení času u vody s blízkými, návštěva kina, nějaké ty výlety po okolí, ano občas i nakupování nových hadříků, protože stejně pořád nemáte co na sebe a skříň vypadá, že za chvíli praskne. Když si chci užít chvilky klidu, vezmu si knížku, časopis, udělám si kafe a jdu na zahradu, když je ta možnost, tak nejlepší relax je v přírodě. Včera jsem si koupila další knížku a to tu předešlou nemám ani dočtenou, ale prostě musela jsem si ji koupit, co kdyby náhodou ji příště neměli. K létu patří i diskotéky, kdy jste happy, že si můžete vzít sukni a nemusíte mít na sobě milión vrstev, protože mrzne. Co v létě miluji je to, když jsou večer vidět hvězdy, lehnete si na lehátko a pozorujete, jestli náhodou nějaká nespadne, aby jste si mohli něco přát, ale stejně, když ji vidíte padat, na nic si zrovna nevzpomenete, takže jste jen tak promrhali nějaké přání, které se Vám mohlo splnit."Vydržte, jdu si udělat ještě jedno kafe, protože jsem nějaká unavená" ... 20 minut se mi nahrávaly fotky, tak jsem vypila kafe a nevím proč, ale docela se těším na babí léto, listy jsou od žluté barvy, až po červenou, sluníčko už tolik nehřeje, začínáme se oblékat do chlupatých vestiček a nosíme ponča, fakt se těším, ale polovina mě tu určitě ukamenuje :DDD. Přemýšlím, co se zajímavého ještě dělo, vůbec nic mě nenapadá. Trhla jsem rekord na bruslích a ujela jsem 12 km, kdybych ten den nešla do práce, asi bych jich zvládla 20, jako holky. Do práce chodím do kavárny, chodím tam na brigádu, ale jsem tam poměrně často. Občas, no skoro furt tam máme s kolegyní veselo, občas se musíme pozastavit nad tím, jaké lidi do té kavárny přijdou, raději bez komentáře, každý, kdo pracuje v tomto oboru by mohl vyprávět. Já za tu krátkou dobu, co tam dělám, bych určitě nějakou tu story "z rukávu" vytáhla. Můj bože, to je hodně suchý článek, příští musím rozhodně napravit !!!!



















ps: "teď, když jsem článek zveřejnila, ještě jednou jsem ho projela a ... tak málo foteeeek ? Přístí měsíc Vás fotkami rozhodně zahltím" :D !!!

Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Twitter denysek28
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#EjnoyYourLife

3 komentáře:

  1. Krásné letní fotky :) a ta zmrzka, hned bych si dala :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat ve které drogerii jsi koupila ty baby lipsy? A jiank super fotky of course!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc :) myslím, že v tetě. Chodím často do drogérií a všude to nemají:-/ tedy aspoň ne ten kulatý

    OdpovědětVymazat