31. srpna 2016

Month in pictures / srpen ...

... a je tu konec prázdnin, tedy alespoň pro někoho, přede mnou je ještě 28 volných dní, než mi začne poslední studentský rok. Nevím jestli být šťastná, že už bude všechno za mnou a nebo být smutná, že už mě čeká jenom samá práce a to až do bůh ví kolika let. Určitě to má své pro a proti. Je tu nový měsíc a s koncem toho starého vždy přichází můj nejmilovanější článek ever. Tento měsíc jsem docela dost fotila ... no, rozhodně jsem se polepšila oproti tomu předešlému. Srpnový měsíc jsem si užívala, jako ten předešlý, ale nejvíc jsem si užila ségry svatbu a oseckou pouť. Jinak ten měsíc to byla taková ta klasika - kafíčka, válení se u vody, na zahradě, kino, večerní posezení, grilování, ti nejbližší, samá sranda v práci atp. A na co se mohu těšit v září ??? Tak rozhodně se těším na koncert Mandrage, dále se těším na babí léto a taky na to, jak začnu chodit do školy. Nee, na to se úplně netěším, možná jen trošku. Ale úplně nejvíc se těším na dovolenou. Juchuuu. Tento článek není rozhodně moc "kecací", tedy alespoň já ho za "kecací" nepovažuji a proto se vrhnu na ty fotky. Zítra odjíždím na dovču, yaaay. Doufám, že mi alespoň trochu času zbude na to, abych napsala nějaký článek :). Tak se mějte krásně, přežijte první školní den, paa :*















































To je vždy něco, když se po sto letech vidíme :) !!!


Instagram denisa.koranova
FB dennie´s life blog
Snapchat dennie_28
Pravidelní čtenáři (vpravo dole na blogu)

#BeHappyAlways


6 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! Uzij si dovču a koncert :) A jestli se mužů zeptat, jak jsi dala ty hodiny na mobilu ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. je to aplikace, myslím, že to jde jen na iPhone, jmenuje se to Fliqlo.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, bábovky jsem četla a jsou super :) Fíky taky zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na tu knížku těším :) ! a děkuji.

      Vymazat
  3. Me se strašně líbí ty hodiny jako spořič, jak se ta appka jmenuje??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pouze aplikace, takže hodiny takhle jsou pouze, když aplikaci otevřeš :/ "fliqlo"

      Vymazat